أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۴۹۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۴ آذر ۱۳۹۴
هافبک ملی پوش استقلال گفت: «اینقدر درد داشتم که با کمک بقیه به رختکن رفتم. پزشک تیم بعد از معاینه زانو من گفت که خوشبختانه رباط و مینیسک پایم آسیب ندیده است.»
به گزارش پایگاه 598، امید ابراهیمی درباره بازی تیمش با تراکتور و تقابل با مربی سابقش در تراکتورسازی صحبت کرد.

 

او درباره این بازی و صحنه ای که منجر به مصدومیتش شد، اظهار داشت: «اوخر نیمه اول برخورد سختی رو با ایران پوریان داشتم. سرعتش بالا بود و زانو به زانو شدیم که واقعا نمی تونستم راه بروم. اینقدر درد داشتم که با کمک بقیه به رختکن رفتم. پزشک تیم بعد از معاینه زانو من گفت که خوشبختانه رباط و مینیسک پایم آسیب ندیده است. خودم هم دوست داشتم به تیم در نیمه دوم کمک کنم. به خاطر همین بازی کردم و خدا رو شکر مشکلی برام پیش نیومد.»

 

ابراهیمی درباره تقابل با مربی سابق خود امیر قلعه نویی گفت: «اصلا با قلعه نویی تقابلی نداریم. هر دو طرف در این مسابقه دنبال موفقیت تیم خودشون بودند. آقای قلعه نویی هم برای ما قابل احترام هستند. حساسیت هم در رسانه ها و خارج از زمین بود. در زمین ما اصلا به این مسایل فکر نمی کردیم و هر کدوم به فکر موفقیت خودمون بودیم.»

 

هافبک استقلال از قافله عقب نماند و درباره شش تایی شدن امید های پرسپولیس توسط امید های استقلال هم گفت: «اتفاقا چند تا از بازیکنان تیم امید استقلال با ما تمرین می کنند. دیروز آنها را دیدیم که خیلی خوشحال بودند. به همه بابت 6 تایی کردن پرسپولیس تبریک گفتیم. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند. ما هم بتوانیم مثل آنها هواداران شاد کنیم.»

خبرآنلاین


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها