يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۴۹۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۴ آذر ۱۳۹۴
مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: «یکی از باشگاه های معتبر این کشور که در لیگ برتر ترکیه حضور دارد با قلعه نویی مذاکراتی انجام داد اما هم اکنون هم شرعا و عرفا نباید نام این باشگاه را بیان کنم.»
به گزارش پایگاه 598، علی فتح الله زاده درباره اینکه مصطفی دنیزلی اظهار داشته امیر قلعه نویی در تابستان پیشنهادی از یکی از باشگاه های لیگ برتری ترکیه داشته و اینکه وی در آن مقطع به همراه قلعه نویی سفری به آن کشور داشتند اظهار داشت: «این موضوع قرار نبود باز شود اما چون دنیزلی این موضوع را گفته من آن را تایید می کنم. در سفری که به ترکیه داشتیم یکی از باشگاه های معتبر این کشور که در لیگ برتر ترکیه حضور دارد با قلعه نویی مذاکراتی انجام داد اما هم اکنون هم شرعا و عرفا نباید نام این باشگاه را بیان کنم.»

 

وی ادامه داد: «اینکه یک مربی ایرانی بتواند در لیگ برتر ترکیه فعالیت کند اتفاق مهمی است. باید بستری فراهم شود تا بتوانیم از استعدادهایمان در عرصه فنی به بهترین شکل استفاده کنیم. این اتفاق در صورتی رخ می دهد که ثبات باشد. من از رییس جمهور به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور می خواهم به فوتبال توجه بیشتری داشته باشد. ما نباید عاشقان به تیم های مردمی استقلال و پرسپولیس را فراری بدهیم.»

 

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: «دو مقوله در کشورمان مورد کم لطفی قرار گرفته است. اول ورزش و بعد هنر. دوستان بدانند این دو عامل می تواند معجزه کند و شادابی جوانان را افزایش دهد. من در دهه 60 در عرصه تئاتر فعالیت جدی داشتم و یادم می آید در آن زمان مقام معظم رهبری به من فرمودند که تئاتر هنر ناب است. آیا در این سال ها به این فرمایش ایشان توجهی شده است.»

 

مدیرعامل سابق استقلال درباره اعتراضات برخی هواداران تراکتورسازی به حضور قلعه نویی در این تیم گفت: «نباید همه مثل هم فکر کنند. شاید گروهی از هم زبانان من با حضور قلعه نویی مخالف باشند اما این دلیل نمی شود آن را به همه طرفداران میلیونی تراکتورسازی نسبت دهیم. هواداران تراکتورسازی فراموش نکنند این همان تیمی است که سال ها برای حضورش در لیگ برتر زحمت کشیده اند. در مقاطعی که من در استقلال نبودم پیشنهاداتی از باشگاه های دیگر می رسید اما در سالی که شفق در تراکتورسازی حضور داشت و تیم در لیگ یک بازی می کرد با آغوش باز حضور در هیات مدیره تراکتورسازی را پذیرفتم و خوشحالم فصل بعدش این تیم به لیگ برتر رسید. شعور بچه های آذربایجان بیش از اینهاست. قلعه نویی مهمان ما ترک هاست و باید حق میزبانی را درباره او به جا بیاورند. من خاک پای هواداران تراکتورسازی هستم و از آنها می خواهم از این مهمان به خوبی پذیرایی کنند.»

 

وی درباره اینکه روز گذشته 10 بازیکن اصلی استقلال به سمت قلعه نویی رفتند اما سید مهدی رحمتی از این کار امتناع کرد، عنوان کرد: «من با پرویز مظلومی موافقم که بین رحمتی و قلعه نویی دشمنی وجود ندارد شاید اختلاف نظر باشد که به طور حتم قابل حل است. من از بهترین دروازه بان آسیا و پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران می خواهم دوباره در کنار هم باشند و تا سال های سال در این فوتبال افتخارآفرینی کنند. خودم هم حاضرم در این زمینه پیش قدم شوم.»

 

مدیرعامل پیشین استقلال درباره اینکه چه نظری درباره فهرست نفرات پیشنهادی پرویز مظلومی برای نیم فصل دارد، اذعان داشت: «لیستی که منتشر شده بیستِ بیست است. استقلال به این بازیکنان نیاز دارد و آنها نفرات خوبی هستند به طور حتم کار تیم در نیم فصل دوم بسیار مشکل تر از دور رفت خواهد بود.»

 

فتح الله زاده در خصوص ناصر حجازی خاطرنشان کرد: «می خواهم از این فرصت استفاده کنم و سالروز تولد ناصر حجازی را به هواداران استقلال، خانواده اش و به ویژه همسر فداکارش تبریک بگویم. همین که بعد از 4 سال ناصرخان اینگونه در ذهن هواداران استقلال و جامعه فوتبال باقی مانده نشان می دهد او چه گوهری بود.»

 

وی در پایان گفت: «می خواهم یکی از خاطراتی که با او داشتم را برای اولین بار بیان کنم. من اصولا عادت ندارم صبحانه بخورم. یادم هست در یکی از سفرها ناصرخان با من تماس گرفت و می خواهم به اتاقت در هتل بیایم. او آمد و گفت که حاجی آمده ام با شما صبحانه را بخورم من گفتم اهل خوردن صبحانه نیستم اما او اصرار کرد. اولین گاز را که به ساندویچ زدم فریادم به آسمان بلند شد ظاهرا ناصرخان لطف کرده بود و درون ساندویچ فلفل ریخته بود. اینچنین تا سالیان سال که از آن روز گذشته دیگر لب به صبحانه و به خصوص هیچ ساندویچی نزدم.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها