أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۵۵۵۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۸ آذر ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، فراز کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل فولاد اهواز از بازیکنان خود خداحافظی کرد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ سرمربی گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پس از بازی با فولاد اهواز گفت: «به اندازه ای از این تساوی ناراحت بودم كه در رختكن با بازیكنان خداحافظی كردم. بعضی بازیكنان به حرف های ما توجهی ندارند و با یك اشتباه، كل تلاش یك مجموعه را به باد می دهند.» او ادامه داد: «خسته شده ام و به چند روز استراحت نیاز دارم. این موضوع را به مسئولان باشگاه هم گفته ام.»

البته فراز كمالوند در شرایطی قصد كناره گیری از سرمربیگری گسترش را دارد كه این تیم از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و با توجه به اینكه مالك باشگاه چند ماهی است كه در خارج از كشور به سر می برد، آینده تیم هم چندان امیدواركننده نیست. در فوتبال شایعه شده كه كمالوند قصد دارد به آبادان برود و با قبول سرمربیگری نفت آبادان، این تیم را به لیگ برتر برساند.

فراز كمالوند اولین نفری بود كه در برنامه نود عادل فردوسی پور را به پرسپولیسی بودن متهم كرد. آخرین باری که كمالوند در لیگ یک بود با شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کرد اما بعدا مشخص شد تبانی كرده اند و تیم به دسته دو سقوط كرد. فراز هم در آن پرونده دو سال محروم شد. حالا او دوباره قصد دارد به لیگ دسته اول برود و در این لیگ مربیگری كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها