يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۵۶۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۲۸ آذر ۱۳۹۴
بر کسی پوشیده نیست که بزرگترین حامی مستضعفین و جریان های ارزشی آزادی خواه و پرچم دار ظلم ستیزی و مبارزه با طاغوت در دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
سایه اقتدار جهموری اسلامی ایران در روابط بین الملل چقدر توانسته کار را برای مستکبرین دشوار کند و باعث شود تا هر روز شاهد کشته شدن و تعرض به حثیت مسلمانان و انسان های آزاده نباشیم ؟

آیا اسلام فقط جاذبه دارد یا دارای دافعه نیز می باشد ؟
چرا هنگامی که از دافعه اسلام که عکس العملی در مقابل ظلم مستکبرین است سخن به میان می آید عده ای روشنفکر نمای داخلی قشر حزب اللهی را به خشونت متهم می کنند ، نکند طرفدار یا جیره خوار مستکبرین هستند ؟

۱۰۲۸
درصد تاثیر گذاری دیپلماسی لبخند در مقابل دشمنان و مستکبرین بر زمینه سازی ظلم بر مسلمانان چقدر بوده است ؟
به یاد بیاورید برگشت عزت به پاسپورت ملی را ...
راه ندادن نماینده جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل ...
انفعال در برخورد جدی با تعرض به دو نوجوان و در اصل حیثیت مردم شریف ایران توسط ماموران سعودی ...

انفعال و برخورد فرمایشی دولت و وزارت اموره خارجه با حادثه منا ...
بی احترامی دولت فرانسه به نجابت و حریم بانوان ایرانی برای ورود به این کشور ...
بی احترامی های اردوغان به مسولین محترم جمهوری اسلامی ایران و باز دیپلماسی لبخند آقایان...
خط و نشان کشیدن حکام بی کفایت سعودی و باز لبخند و لبخند و لبخند ...
عدم اجازه ورود کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران به یمن توسط وزیر امور خارجه ...
فرصت سوزی ها و عدم حمایت دیپلماتیک از انتفاضه سوم سرزمین های اشغالی ...
شرکت در کنفرانس های اروپایی آمریکایی برای حل بحران سوریه و دل سرد کردن جریان مقاومت نسبت حمایت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ...

عدم توجه به پتانسیل های کشور های آمریکای جنوبی برای همراه کردن با جریان استکبار ستیز انقلاب اسلامی ...

استفاده نکردن از جایگاه ریاستی کشور های عضو جنبش عدم تعهد در مبارزه با استکبار و تروریست ...

مایه تأسف است که در لباس روحانیت دَم از تنش زدایی آن هم توسط ملت و حکومتی زد که خود قربانی سلطه و جنگ و تروریست بوده است ، چرا آمریکایی را که برای تمام بشریت تنش ایجاد کرده است را مورد مواخذه قرار نمی دهند و فقط از روی فشار افکار عمومی به چند سخنرانی غیر انقلابی و فرمایشی اکتفا می کنند .

وقتی دَم از تنش زدایی توسط ما می شود تلویحا پذیرفته ایم که ما تنش زا بوده ایم و حال پشیمانیم ، بزرگترین تنشی که مردم آزاده و مسلمان ایران برای طاغوتیان ایجاد کردند انقلاب ۵۷ بود حال اگر کسی پشیمان است و یا از آرمان های انقلاب دست کشیده است پشت کلمات تنش زا پنهان نشود ، چون جریان نفاق پایدار نیست .

چرا عده ای نگاهشان به ظالم و مظلوم یکی است و چه بسا در بعضی اوقات هم دل تر و همزبان تر با ظالمین هستند ؟

مثال : پرداختن دوگانه رسانه های زنجیره ای غرب زده اعم از اصلاحاتی و غیره به حوادث پاریس و کشتار نیجریه ، آیا نباید هر دو حادثه را حداقل به یک اندازه محکوم کرد ؟

نکته : این چه اندیشه ای است که تجمع برای کشته شدن چند سگ راه می اندازد و در مقابل کشتار انسان ها سکوت می کند ؟ ( کشتن حیوانات کار نادرستی است ، قیاس ما در این مقاله یک قیاس نسبی است )

جریان هایی که با اسم رمز اسلام رحمانی سعی در معقول و مهربان جلوه دادن قرائت خود از اسلام هستند بهتر است اندکی پیرامون این آیه راهبردی از سوره مبارکه الفتح آیه ۲۹ تاملی بفرمایند .

( مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ تَراهُم رُکَّعًا سُجَّدًا یَبتَغونَ فَضلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضوانًا ۖ سیماهُم فی وُجوهِهِم مِن أَثَرِ السُّجودِ ۚ ذٰلِکَ مَثَلُهُم فِی التَّوراهِ ۚ وَمَثَلُهُم فِی الإِنجیلِ کَزَرعٍ أَخرَجَ شَطأَهُ فَآزَرَهُ فَاستَغلَظَ فَاستَوىٰ عَلىٰ سوقِهِ یُعجِبُ الزُّرّاعَ لِیَغیظَ بِهِمُ الکُفّارَ ۗ وَعَدَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ مِنهُم مَغفِرَهً وَأَجرًا عَظیمًا ﴾

( محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند؛ پیوسته آنها را در حال رکوع و سجود می‌بینی در حالی که همواره فضل خدا و رضای او را می‌طلبند؛ نشانه آنها در صورتشان از اثر سجده نمایان است؛ این توصیف آنان در تورات و توصیف آنان در انجیل است، همانند زراعتی که جوانه‌های خود را خارج ساخته، سپس به تقویت آن پرداخته تا محکم شده و بر پای خود ایستاده است و بقدری نموّ و رشد کرده که زارعان را به شگفتی وامی‌دارد؛ این برای آن است که کافران را به خشم آورد (ولی) کسانی از آنها را که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند، خداوند وعده آمرزش و اجر عظیمی داده است )
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
۴
۰
سلام
عالی بود ، خیلی خوبه که از وب های مستقل انقلابی مطلب می گذارید
ممنون
پاسخ
امان از وادادگی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
درود بر نویسنده. پاسخی ندارند وادادگان. چون بازنده اند. هم در مقابل ملت، هم در مقابل اربابشان که نامرد ترین در جهان است
پاسخ
مرتضی و حانیه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
سلام عالی بود
کاش لینک اصلی وب نویسنده رو می زاشتین تا با نوشته های دیگه ی ایشون هم آشنا می شدیم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
این ها دیپلماسی رو غلط حتی ترجمه میکنند فکر کردند دیپلماسی یعنی گردش و شوخی و خنده و تلفن و بستنی خوردن و. حالا تو این گیرو دار یکی هم خورد پس کله شان هیچی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
احسنت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها