أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۵۸۴۱
زمان انتشار: ۰۶:۳۸     ۳۰ آذر ۱۳۹۴
نبرد ژنرال و سربازانش با پسران آبی در غیاب پورحیدری/
آخرین بازی از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال روز سه‌شنبه در تبریز بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی برگزار می‌شود. استقلال با 9 حضور در فینال جام حذفی و 6 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی است. تراکتورسازی هم با تونی اولیویرا یکبار قهرمان جام حذفی شده البته تراکتورسازان دو حضور ناکام در فینال هم داشته‌اند.

به گزارش پایگاه 598، آخرین بازی از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال روز سه‌شنبه در تبریز بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی برگزار می‌شود. استقلال با 9 حضور در فینال جام حذفی و 6 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی است. تراکتورسازی هم با تونی اولیویرا یکبار قهرمان جام حذفی شده البته تراکتورسازان دو حضور ناکام در فینال هم داشته‌اند.

بازی در نیمه نهایی حذفی حساسیت‌ فوق‌العاده‌ای دارد و تقابل استقلال با قلعه‌نویی این حساسیت‌ را دوچندان کرده است. این دومین تقابل استقلال و تراکتورسازی در کمتر از 10  روز است. در مسابقه اول در لیگ که  روز 22 آذر برگزار شد، گلی به ثمر نرسید و مظلومی و قلعه‌نویی امتیازها را تقسیم کردند اما در دیدار روز سه‌شنبه دیگر خبری از مساوی نیست و یک تیم باید برنده شود.

سید‌مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در بازی قبل توانست با واکنش‌های خوبش یک امتیاز برای تیمش کسب کند و در روز سه‌شنبه هم رحمتی می‌تواند مرد اول میدان باشد بخصوص اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. رحمتی در دیدار با نفت تهران هم در ضربات پنالتی با واکنش‌های خوب خود تیمش را  پیروز کرد و به نیمه نهایی رساند. شاید به همین دلیل است که قلعه‌نویی دوست ندارد بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

قلعه‌نویی هفته گذشته بعد از پیروزی مقابل استقلال اهواز از بازیکنان سربازش انتقاد کرد که باعث دلخوری برخی از آنها شد. باید دید رابطه هواداران تراکتورسازی با قلعه‌نویی چه تغییری کرده است. برخی از هواداران این تیم با حضور قلعه‌نویی خیلی موافق نبودند ولی سرمربی تراکتورسازی می‌گفت این جریان‌ها خط دهی شده بود. به هر حال اگر قلعه‌نویی می‌خواهد محبوب‌تر از گذشته در تبریز شود باید قرمزپوشان تبریزی را به فینال حذفی برساند و این تیم را قهرمان کند زیرا تونی اولیویرا در روزهای آخر حضورش در تبریز مدعی بود که هیچ مربی مثل او کارنامه افتخار آمیزی در تراکتورسازی نداشته است.

بزرگترین غایب نبرد استقلال و تراکتورسازی منصور پورحیدری است. سرپرست استقلال که در بازی اول دو تیم روی نیمکت حضور داشت این مرتبه در بیمارستان بستری است و حتی پزشکان به او توصیه کرده‌اند که فوتبال را هم دنبال نکند! شاگردان مظلومی شاید برای ابراز ارادت بیشتر به پورحیدری هم که شده تلاش بیشتری برای پیروزی و فینالیست شدن کنند تا از نظر روحی به بهبود سلامت پورحیدری کمکی کرده باشند.

برنده این مسابقه در فینال جام حذفی باید به مصاف تیم ذوب آهن برود مسابقه‌ای که قرار است روز سوم خرداد در خرمشهر برگزار شود.

البته بازی استقلال و تراکتورسازی می‌تواند از بازی فینال هم زیبا‌تر و جذاب‌تر از کار در بیاید بخصوص اینکه هر دو تیم هواداران زیادی دارند.

امیر قلعه‌نویی که در فوتبال ایران لقب ژنرال را دارد باید با سربازانش تیم محبوب خود( استقلال) را شکست بدهد و پرویز مظلومی هم برای آنکه بتواند برتری فنی‌اش را به رخ لشگر ژنرال بکشد و هواداران استقلال را خوشحال کند باید پیروز شود.

مسیر استقلال تا نیمه نهایی جام حذفی:

استقلال 5 شهرداری سمنان صفر/ استقلال 3 - فولاد خوزستان یک/ استقلال 5- نفت4( ضربات پنالتی)

مسیر تراکتورسازی تا نیمه نهایی جام حذفی:

تراکتورسازی- بعثت کرمانشاه( بعث انصراف داد.)/ تراکتورسازی یک صبای قم صفر/ تراکتورسازی 2- سایپا یک

سه شنبه یکم دیماه
مرحله نیمه نهایی جام حذفی 
 تراکتورسازی تبریز – استقلال تهران از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره)
سیدحسین زرگر- محمدرضا ابوالفضلی- سعید علی نژادیان- حمید حاج ملک    ناظر داوری: مسعود مرادی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها