امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۵۹۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۳۰ آذر ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، محمد انصاري بازيكن تستي پرسپوليس بود كه در كوتاه‌ترين زمان ممكن پذيرفته شد و به تركيب اصلي سرخپوشان راه پيدا كرد! بازيكن سابق استقلال و فجرسپاسي، در اردوي تركيه تست داد و برانكو از او خواست به سرعت به تهران برگردد و قراردادش را ثبت كند. گفته مي‌شود حضور اين بازيكن آنقدر براي مسوولان پرسپوليس كم‌اهميت بوده كه در روز اول تست‌گيري حتي كاور هم به انصاري نداده بودند، اما او توانست خودش را به برانكو تحميل كند. انصاري ابتدا در اصفهان براي دقايقي مقابل سپاهان به بازي گرفته شد، اما مصدوميت بابك حاتمي باعث شد از بازي با ملوان در جام حذفي اين بازيكن سمت چپ خط دفاعي سرخپوشان را قرق كند. انصاري حالا هم رضايت سرمربي تيمش را جلب كرده و هم نظر مساعد بيشتر هواداران را دنبال خودش مي‌بيند. اين وسط اما انگار اعضاي گروه آناليز و ارزيابي برنامه نود زياد از كار اين بازيكن جوان راضي نيستند!

 

فقط در داربي خوب بوده؟

از نظر تيمي كه مسابقات ليگ را به دفعات مي‌بينند و به بازيكنان نمره مي‌دهند، محمد انصاري براي پرسپوليس يك بازيكن زير متوسط بوده است. او در حال حاضر و تا پيش از اعلام نمرات بازي با راه‌آهن، از معدل امتيازي «3.33» برخوردار است كه در سيستم امتيازدهي برنامه نود (يك تا شش)، كمي پايين‌تر از متوسط محسوب مي‌شود. جالب اينجاست كه تنها مسابقه‌اي كه انصاري از برنامه نود نمره خوب گرفته مربوط به داربي مي‌شود. او در آن بازي «2» گرفت و يكي از بهترين‌هاي زمين بود. حالا اگر داربي را از بازي‌هاي انصاري در اين فصل حذف كنيم، وضع او بدتر هم مي‌شود و ميانگين امتيازاتش تا «3.5» سقوط مي‌كند. اما آيا واقعا انصاري چنين بازيكني براي پرسپوليس بوده؟ احتمالا بيشتر هواداران و منتقدان نظر ديگري دارند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها