يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۶۰۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۱ دی ۱۳۹۴
وکیل متهم پرونده بزرگ فساد نفتی جزئیات ارائه برات دو میلیارد یورویی موکلش به دادگاه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، رسول کوهپایه‌زاده درخصوص توقف یک ماهه برگزاری دادگاه‌های موکلش با هدف مهلت برای پرداخت بدهی از سوی بابک زنجانی، گفت: تا یک ماه آینده هیچ دادگاهی در جهت رسیدگی به پرونده فساد نفتی برگزار نمی‌شود و تلاش متهم بر این است تا در این یک ماه بدهی خود را به شرکت نفت پرداخت کند.

وی در خصوص برات تضمینی که بابک زنجانی ارائه کرده است، گفت: مبلغ این برات به اندازه مطالبه شرکت نفت، یعنی دو میلیارد یورو است.

کوهپایه‌زاده با بیان اینکه من در مسیر پرداخت بدهی هیچ‌گونه دخالتی ندارم، گفت: این موضوع از حیطه صلاحیت و اختیار من خارج است؛ چرا که موضوع مرتبط با مسائل خارج از کشور است و وکلای خارجی موکل پیگیر موضوع هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها