أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۶۰۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۱ دی ۱۳۹۴
در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال حدود دو هزار نفر از هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه 598، در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های تراکتورسازی  و استقلال حدود دو هزار نفر از هواداران تبریزی در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کردند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تماشاگران تبریزی از بازی هفته گذشته دو تیم نیز استقبال چندانی به عمل نیاورده بودند.

*بازیکنان تیم تراکتورسازی ساعت 13 و 30 دقیقه وارد زمین چمن شدند و به شدت مورد تشویق تماشاگران این تیم قرار گرفتند. شجاع خلیل‌زاده، بختیار رحمانی، خالد شفیعی، و محمدرضا اخباری بیشتر از سایرین توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند.

حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در ورزشگاه یادگار امام حاضر شده و در گوشه‌آی از استادیوم بازی را تماشا می کنند.

*بازیکنان تیم استقلال به محض ورود به زمین با واکنش طرفداران تراکتورسازی روبه‌رو شدند. آنها در ابتدا علیه حنیف عمران‌زاده شعار دادند و سپس شعارها تبدیل به فحاشی شد. همین موضوع کافی بود تا مدافع تیم استقلال نسبت به هواداران تراکتورسازی واکنش نشان داده و برای آنها دست بزنند.

*هوای شهر تبریز در حین برگزاری مسابقه 4 درجه زیر صفر است و تماشاگران با پتو روی سکوها خود را تجهیز کرده‌اند.

 

دیدار دو تیم از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها