أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۶۱۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۱ دی ۱۳۹۴
هتل‌با‌ما یک سامانه تخصصی رزرواسیون آنلاین هتل است که امکان رزرو آنلاین ۱۰۰ هزار هتل و هتل آپارتمان خارجی و داخلی را تا ۵۰٪ تخفیف‌ به مشتریان خود می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، هتل با ما تنها وب‌سایت ایرانی است که برای اولین بار امکان طی کردن تمام مراحل رزرو هتل و پرداخت آنلاین را با قابلیت پرداخت ریالی و ارزی هم به کاربران ایرانی و هم به کاربران خارجی می‌دهد. در این وب‌سایت، واچر و مدرک رزرواسیون آنی پس از اتمام مرحله پرداخت، به ایمیل کاربران ارسال می‌شود. امکانات پیشرفته جستجو برای انتخاب محل اقامت از طریق دسته‌بندی‌های مختلف سایت به کاربر داده شده که امکان انتخاب هتل یا آپارتمان، تعداد ستاره و موقعیت مکانی را فراهم

یکی از امکانات خوب سایت این است که کاربر می تواند از ماه ها قبل از سفر با برنامه ریزی هتل خود را فقط با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان رزرو نماید و یک هفته قبل از سفر هزینه هتل را بپردازد. با این امکان کاربر می تواند هتل مناسبی را با قیمت پایین تر از ماه ها قبل بدون پرداخت هزینه بالا به نام خود ثبت نماید که قابل پیگیری نیز می باشد. بسیاری از مشتریان هتل با ما از این طریق مراتب مربوط به امور ویزا را با گرفتن این نوع رزرو انجام می دهند و فقط پس از اطمینان کافی پس از گرفتن ویزا هزینه هتل را قبل از سفر می پردازند.

اگر چه وب‌سایت‌های مشابه ایرانی و خارجی وجود دارند اما هیچ وب سایت ایرانی امکان انجام رزرو بدون پرداخت کامل و یا رزرو هتل‌های ایران را به کاربران خارجی نمی‌داد. این اولین بار است که یک مجموعه تجارت الکترونیک ایرانی در این حوزه در بازار جهانی ظاهر می‌شود. علاوه بر این که امکان رزرو هتل‌های خارجی برای کاربران ایرانی از طریق این سامانه‌ به سادگی امکان‌پذیر است.

مدیران هتل با ما می گویند امیدوارند با فراهم کردن این امکانات نقش بسزایی در جذب گردشگر خارجی و ایرانی ایفا کنند. تقریبا هیچ مقصدی نیست که شما نتوانید در آن هتلی را با قیمت مناسب رزرو کنید.مثلا اگر قصد سفر و رزرو هتل در آنتالیا را دارید، قیمت تقریبا تمام هتل های آنتالیا و اطلاعات جاذبه های تور آنتالیا را می توانید در این سایت بیابید. دبی، استانبول، تهران، پاریس، رم، میلان، لندن، شانگهای، پکن، بانکوک، کوالالامپور، بارسلون، آمستردام، نیویورک، وین، پاتایا و پوکت از محبوب ترین مقاصد برای کاربران این سایت هستند که وب‌سایت هتل‌باما امکان رزرو هتل در آن‌ها را همزمان به دو زبان فارسی و انگلیسی فراهم کرده است.

پرداخت‌های این وب‌سایت به چهار واحد ارزی ریال، یورو، دلار آمریکا و پوند انگلستان و از طریق شبکه‌های بانکی شتاب، ویزا و مستر قابل انجام هستند. این امکان برای اولین بار است که در یک وب‌سایت ایرانی حوزه گردشگری فراهم شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها