کد خبر: ۳۵۶۱۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۰۲ دی ۱۳۹۴
امام جمعه بهشهر، گفت: اقدام وحشیانه ارتش نیجریه، توطئه صهیونیستی است و سکوت مرگ‌بار مجامع جهانی در این ارتباط نیز قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بهشهر، جمعی از روحانیون، طلاب و مسئولان این شهرستان با حضور در مسجد ملاصفرعلی و حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بهشهر، جنایت ارتش نیجریه در کشتار مردم شیعه و دستگیری رهبر شیعیان نیجریه را محکوم کردند و خواستار آزادی علامه زکزاکی شدند.

امام جمعه بهشهر در این مراسم با اشاره به اینکه تبعیت از ائمه اطهار (ع) نجات‌بخش انسان‌هاست، اظهار کرد: مسلمانان و شیعیان نیجریه نیز با عشق و ارادتی که به ائمه اطهار (ع) دارند قطعأ در برابر دشمنان خود به پیروزی می‌رسند و شهادت در نیجریه سبب تقویت روحیه استکبارستیزی در این کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری، اقدام وحشیانه ارتش نیجریه را توطئه‌ای صهیونیستی خواند و افزود: شیعیان نیجریه استقامت را سرلوحه امور خود قرار دهند تا به رستگاری و پیروزی دست یابند.

وی بیان کرد: سکوت مرگ‌بار مجامع جهانی مدعی حقوق بشر، در این راستا قابل‌قبول نیست و ما همچنان بر دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی تأکید داریم و این کشتار بی‌رحمانه را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه بهشهر با تاکید به رسیدگی سریع به این جنایت، عنوان کرد: این جنایت خدمت به صهیونیست‌ها، تکفیری‌ها و حامیان گسترش تروریسم وهابی است و حکومت نیجریه باید از گذشته و تاریخ عبرت بگیرد.

وی در پایان با محکومیت دستگیری علامه زکزاکی، گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی عالمی ارادتمند به انقلاب و امام راحل است که سه پسرش را در مدت یک‌سال شهید کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها