کد خبر: ۳۵۶۴۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۳ دی ۱۳۹۴
تیم فوتبال «سیاه‌جامگان» رکورددار تغییر سرمربی در این فصل از لیگ برتر، اگر نتواند خودش را در نیم فصل دوم بالا بکشد، کاندیدای اصلی سقوط به لیگ یک خواهد بود، چه اینکه آن‌ها تعداد امتیازات صیدشده‌شان از 45 امتیاز ممکن، هنوز 2 رقمی نشده است!
به گزارش پایگاه 598، کاظمی که گفته بود بیش از 10 بازیکن تیم مشهدی در حد و اندازه این تیم نیستند، روی حرف خودش ایستاد و در حال غربال بازیکنانی است که ابتدای فصل با وعده بالانشینی و درخشش راهی «سیاه‌جامگان» شدند. نگاهی به تغییر و تحولات نقل و انتقالاتی در این تیم، حکایت از یک دگردیسی کامل در تیمی دارد که سرمربی‌اش قول داده در نیم‌فصل دوم ششم شوند!

دروازه؛ دوران پسافروزان!

کاظمی که گران‌قیمت‌ترین بازیکنش یعنی محسن فروزان را به خاطر درگیری‌های شخصی در این پست از داد، اما از اعتماد به دروازه‌بان اصلی سیاه‌جامگان در سال‌های اخیر پشیمان نشد و «محمدحسن عین‌افشار» عملکرد خوبی در دروازه این تیم داشت. «محمد ناصری» دروازه‌بان دوم سیاه‌جامگان هم که سابقه بازی در تیم ملی جوانان را دارد، گرچه تا حالا درون دروازه تیم مشهدی نایستاده، اما گلر بی تجربه‌ای هم نیست، بنابراین کاظمی در این پست بازیکنی جذب نخواهد کرد.

خروجی: محسن فروزان

ورودی:

مدافعین؛ بیشتری تغییر در بهترین خط!

کاظمی در این پست فقط روی یک نفر با قطعیت نظر مثبت دارد و او «میثم حسینی» است که امسال عملکرد خوبی به نمایش گذاشته. با این حال سایر بازیکنان این تیم در این خط مثل «رضا شربتی» هم در حاشیه امن قرار دارند. «سعید مهدی‌پور» بازیکن مورد غضب مربیان قبلی هم با خواست کاظمی و البته بالاجبار در یکی دو بازی به میدان رفت و عملکرد بدی نداشت و در این تیم ماندگار است. «امیرحسین صدقی» هم که امسال 3 پنالتی را تقدیم حریفان کرده و تیمش باخته همچنان در ترکیب این تیم به میدان می‌رود و «بهروز افشار» که مثل سایر بومی‌های این تیم ‌ کاظمی به او علاقه‌ای ندارد و نوید جدایی نیم‌فصل را داده بود، گویا هنوز در این تیم خواهد بود. در سمت راست خط دفاعی هم «امیر تیزرو» و «محمدرضا بازاج» قراردادشان را با این تیم فسخ کردند و «مهدی جعفرپور» به این تیم اضافه شده است؛ بازیکنی که ابتدای فصل مهاجری او را از پدیده اخراج کرد. «محسن آقایی» و «پدرام اسماعیلیان» بازیکن بی‌نام و نشان سپاهان هم قرار است در این پست برای این تیم به میدان برود و در ادامه خریدهای کاظمی از لیگ سوئد بازیکنی به نام «کیل کنویا» به این تیم پیوسته است. در حقیقت پست دفاع که کمترین ایراد را در این تیم داشت بیشتر تغییرات را خواهد داشت.

خروجی: امیر تیزرو، محمدرضا بازاج

ورودی: مهدی جعفرپور، محسن آقایی، پدرام اسماعیلیان، کیل کنویا

هافبک‌ها؛ به دنبال جبران فقط بازیساز

«رنان داسیلوا» که مدیران سیاه‌جامگان از او به عنوان ادینیوی جدید فوتبال ایران یاد کرده بودند گرچه به اذعان کارشناسان بازیکن با کیفیتی است، اما نتوانتست خودش را با شرایط تیم مشهدی وفق دهد و قراردادش با این تیم را فسخ کرد. در رده سنی زیر 23 سال هم «تومیک داودیان» بدون حتی یک دقیقه بازی از این تیم جدا شد. «سالار افراسیابی» یکی از قدیم‌ترین بازیکنان این تیم هم گویا حال و روز خوبی در ترکیب تیم شهرش ندارد و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد خواهد رفت، اما «مصطفی احمدی» هم پست افراسیابی، در این تیم ماندگار است. «احمد کامدار» هافبک باتجربه این تیم هم گرچه از سوگلی‌های کاظمی است، اما حالا با پیشنهادی از سوی تراکتور مواجه شده و روی صفحه اینستاگرامش یادی از تیم سابقش کرده تا شاید از جمع مشهدی‌ها جدا شود و دومین بازیکن گران‌قیمت این تیم به شهرش برگردد. «حسین کریمی» از بیرون‌مانده‌های راه‌آهن هم دوباره پیش استاد خودش برگشته و زیرنظر فرهاد کاظمی به میدان خواهد رفت. در این پست کاظمی یک بازیکن به نام «کرده آیگبوسی» جذب کرده که البته اطلاعات دقیقی درباره سابقه او وجود ندارد.

ورودی: کرده آیکبوسی، حسین کریمی

خروجی: تومیک داودیان، رنان داسیلوا

مهاجمین؛ کن فیکون!

بدترین خط حمله تیم‌های لیگ برتری قطعاً دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد. در این پست می‌شود گفت فقط حضور و ماندن «رضا عنایتی» قطعی است. کاظمی با استبداد تمام روی رفتن بازیکنان تیمش در این پست ایستاده و «پیمان میری» و «امید سینگ» دو مهاجم خودش را از لیست خارج خواهد کرد. بازیکنانی که کاظمی گرچه روی آن‌ها نظری ندارد، اما باشگاه به آن‌ها فشار آورده که باشگاه خود را معرفی و به صورت «قرضی» از این تیم جدا شوند. اتفاقی که اصلاً خوشایند میری و سینگ نیست؛ مخصوصاً که آن‌ها پیشنهادات خوبی در جیب دارند. «بابک مرادی» بازیکنی که فصل قبل با سلام و صلوات راهی این تیم شد هم از جمع مشهدی‌ها به صورت توافقی جدا شده، اتفاقی که عیناً برای «محسن دلیر» با قرارداد 400میلیونی افتاده، دلیری که کاظمی ابتدای آمدنش گفت او را به تیم ملی خواهد رساند! «فرزاد زامهران» دیگر مهاجم باکیفیت این تیم هم به خاطر مسایل مالی ساز جدایی سر داده و اگر پیشنهاد بهتری داشته باشد، خواهد رفت. سرمربی سیاه‌جامگان در این پست «آلاجی سوسه» را اضافه کرده و «ایمان موسوی» هم که از خریدهای خطیبی بود خواهد توانست در نیم‌فصل دوم و از بازی استقلال برای این تیم به میدان برود. «مهدی مناری» هم از تیم بی‌نام و نشان «منتخب کیش» هم دیگر بازیکنی است که با این تیم اضافه شده است.

خروجی: امید سینگ، محسن دلیر، پیمان میری، بابک مرادی

ورودی: آلاجی سوسه، ایمان موسوی، مهدی مناری

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها