کد خبر: ۳۵۶۴۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۰۳ دی ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هوشیاری مردم، جوانان، بسیجیان و مسئولان بیشتر باید خود را نشان دهد و برخی افراد به پیروزی در فتنه 88 مغرور نشوند.
به گزارش پایگاه 598،  نشست بصیرتی نفوذ با حضور حجت‌الاسلام حمید رسایی بعد از ظهر امروز در تالار شهر الوند با حضور اقشار مردم و مسئولان شهرستان البرز و استان قزوین برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست بصیرتی که با هدف تبیین حماسه 9 دی با محوریت هفته وحدت برگزار شده بود، اظهار کرد: حماسه 9 دی‌ماه سال 88 یکی از تاریخی‌ترین حماسه‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 نشان امتحان مردم و مسئولان کشور بود، افزود: در این فتنه درک و بصیرت مردم و خواص محک خورد و مردم با بصیرت خود در برخورد با فتنه پیروز شدند که نتیجه آن، اتمام و لگدمال کردن دسیسه دشمنان، شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه‌های دوران خلافت حضرت علی (ع) و نقش خواص در آن دوران عنوان کرد: شناخت و بصیرت عموم افراد جامعه اعم از آحاد جامعه تا خواص در تمام دوران‌ها مورد امتحان قرار گرفته است.

رسایی تصریح کرد: نقش عمار، یاسر و مالک اشتر در جنگ صفین مثال‌زدنی است چراکه عمار و یاسر به عنوان یک تحلیل‌گر مسائل فتنه‌‌انگیز حضور داشتند و اگر مالک اشتر در یک قدمی خیمه فتنه‌گران متوقف شد به خاطر عدم حضور و شهادت عمار بود.

وی به فتنه‌های امروز جامعه نیز اشاره کرد و گفت: امروز هوشیاری مردم، جوانان، بسیجیان و مسئولان بیشتر باید خود را نشان دهد و برخی افراد به پیروزی در فتنه 88 مغرور نشوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: همه آحاد مردم باید از گذشته خواص فتنه عبرت گرفته زیرا امثال آنان در طول تاریخ، بسیار وجود دارد.

رسایی افزود: بصیرت به عنوان قطب‌نما و شاخص در فضای غبارآلود فتنه است که می‌تواند برای هدایت مردم مورد استفاده قرار گیرد و از بروز آسیب‌ها پیشگیری کند.

وی ادامه داد: استطاعت و کمک گرفتن از خداوند منان و رهنمودهای مقام معظم رهبری از شاخصه‌های مهم در شناخت راه صحیح از مسیر انحرافی و فتنه‌انگیز است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: داشتن بصیرت و آگاهی درباره امور سیاسی در کنار بهره‌مندی از قدرت ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه می‌تواند از انحراف مردم در زمان بروز فتنه جلوگیری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها