أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۶۵۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۰۵ دی ۱۳۹۴
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: دولت به‌ دلیل مسائل اقتصادی، اعتقادی به تعطیلی ادارات ندارد.
به گزارش پایگاه 598، کریمی درباره اقدامات انجام شده برای کاهش آلودگی هوای تهران، گفت: کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز با حضور اعضای این کمیته برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

اوادامه داد: مصوبات کمیته اضطرار تا پایان هفته گذشته بوده و از امروزفروش طرح ترافیک آزاد است و طرح زوج و فرد نیز براساس محدوده مشخص شده اعمال می‌ شود.

کریمی افزود: پلیس راهور با خودروهای دود زا برخورد جدی می کند و خودروهایی نیز که معاینه فنی آنها به پایان رسیده، باید هر چه سریع‌ تر به دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: امروز در کمیته اضطرار آلودگی هوا درخصوص مصوبات جدید تصمیم‌ گیری می‌ شود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تعطیلی ادارات تهران در دستورکار قرار می‌ گیرد، افزود: دولت به‌ دلیل مسائل اقتصادی اعتقادی به تعطیلی ادارات ندارد و در شرایطی نیستیم که این اتفاق بیفتد، در ضمن تعطیلی ادارات به هیچ وجه در دستورکار مصوبات کمیته اضطرار نیست.

کریمی خاطرنشان کرد: اقدامات مقطعی از جمله تعطیلی کارخانجات آلاینده و در صورت لزوم تعطیلی مدارس می‌ تواند در کاهش آلودگی هوا و سلامت مردم تأثیرگذار باشد و باید خروج خودروهای فرسوده و توجه ویژه به حمل‌ ونقل عمومی در برنامه‌ های بلند مدت در اولویت قرار بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها