امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۶۷۰۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۰۶ دی ۱۳۹۴
ديدار امير قلعه‌نويي و منصور پورحيدري در بيمارستان ايرانمهر تهران با صحبت‌هاي جالبي همراه بود.
به گزارش پایگاه 598، منصورخان که اصولا مرد شوخ‌طبعي هم هست در اين ديدار حرف‌هايي با امير قلعه‌نويي زد که قدري او را به فکر فرو برد. بخصوص آنجا که از امير درباره چرايي رفتن به تراکتورسازي پرسيد.

منصورخان به قلعه‌نويي گفت: «برخي بي‌معرفت هستند و با شما نيز اين رفتارها را انجام مي‌دهند. شما نبايد آنجا مي‌رفتيد و هدايت اين تيم را مي‌پذيرفتيد، برخي واقعا بي‌معرفت هستند.» در ادامه پورحيدري از وضعيت تراکتورسازي سوالاتي پرسيد که قلعه‌نويي گفت: «خدا را شکر نسبت به روزهاي اولي که آمدم شرايط بهتر است و با همه معترضان صحبت کردم تا تيم شرايط خودش را پيدا کند. باور کنيد امسال قصد داشتم استراحت کنم اما شرايطي پيش آمد که به تراکتورسازي رفتم. مهدي کياني، فرزاد حاتمي و ايوب کلانتري را جذب کرديم و چند بازيکن ديگر هم مدنظر داريم.»

قلعه‌نويي که از ديدن منصور روي تخت بيمارستان ناراحت بود از مربي سابقش درباره اينکه چرا با اين بيماري مواجه شد نيز سوال‌هايي پرسيد. براي قلعه‌نويي مهم بود که بداند استرس باعث بيماري منصورخان شده يا بيماري قند خون که منصورخان توضيحاتي به امير ارائه کرد اما يک مساله ديگر براي استقلالي‌ها بسيار آزاردهنده بود. آنجا که در ورزشگاه يادگار امام(ره) برخي از هوادارنماها عليه پورحيدري شعارهايي دادند. قلعه‌نويي در اين راستا حرف‌هايي با منصور زد و به وي گفت: «ما در ورزشگاه بوديم و من نشنيدم که شعاري عليه شما بدهند. برخي اين وسط شلوغ مي‌کنند و مطمئن باشيد که اجازه نمي‌دهيم اين اتفاقات بيفتد. شما اسطوره و بزرگ ما هستيد و احترام شما بر ما واجب است.

شما همه زندگي‌تان را براي استقلال گذاشتيد و حتي زماني که به استقلال آمدم شما پول قراردادم را پرداخت کرديد.» ديالوگي که ميان منصور پورحيدري و امير قلعه‌نويي برقرار شد درنهايت با همين جملات به پايان رسيد و قلعه‌نويي که همراه امير عرب يکي از مسوولان سابق باشگاه استقلال به بيمارستان رفته بود آنجا را ترک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها