يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۶۸۷۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۰۷ دی ۱۳۹۴
مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان در امارات برگزار شد که در آن بارسلونا بالاتر از یوونتوس، پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ عنوان بهترین باشگاه سال 2015 را از آن خود کرد و برنده جایزه Globe Soccer Awards شد.
به گزارش پایگاه 598، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا جایزه ویژه بهترین بازیکن مراسم «گلوب ساکر» را از آن خود کرد.

در این مراسم که در آیتم‌های مختلف، روزهای پایانی هر سال میلادی در دوبی انجام می‌شود، بهترین‌های جهان از دیدگاه مستقل انتخاب کننده‌ها صاحب جایزه می‌شوند.

بارسلونا و مسی برنده بهترین های سال 2015
 امسال علاوه بر مسی که عنوان بهترین بازیکن را دریافت کرد، جایزه بهترین باشگاه و هیجان‌انگیزترین تیم در رسانه‌های دنیا به بارسلونا رسید، بارتومئو، رئیس بارسلونا به عنوان برترین رئیس سال برگزیده شد و مارک ویلموتس بلژیکی مربی سال نام گرفت.

در سایر بخش‌ها، آکادمی بنفیکا به عنوان بهترین آکادمی و زمین تمرین، مورد تشویق قرار گرفت، خورخه مندس، مدیر برنامه سال و روشن ایرماتوف ازبک، داور سال نامیده شدند. همچنین آندره‌آ پیرلو  و فرانک لمپارد، جایزه ویژه یک عمر دستاورد ورزشی را به دست گرفتند و یاسر الشهرانی به عنوان بهترین بازیکن عرب لیگ‌های جهان برگزیده شد.

در این مراسم که سالانه در شهر دوبی برگزار می شود، جوایز به صورت زیر تقسیم شد:

بهترین باشگاه سال: بارسلونا

سایر نامزدها:‌یوونتوس، بایرن مونیخ، دنیپرو، پاریسن ژرمن

بهترین مدیر سال: جوزپ ماریا بارتومئو

بارسلونا و مسی برنده بهترین های سال 2015

بهترین بازیکن سال: لیونل مس

سایر نامزدها: جیان لوییجی بوفون، کریستیانو رونالدو

بهترین سرمربی سال: مارک ویلموتس

بارسلونا و مسی برنده بهترین های سال 2015

بهترین دوران ورزشی: آندره آ پیرلو، فرانک لمپارد

بهترین آکادمی سال: بنفیکا

بارسلونا و مسی برنده بهترین های سال 2015

بهترین مدیر برنامه سال: خورخه مندس

سایر نامزدها: جووانی برانکینی، فالی رمضانی، احمت بولوت، پاتریک دی کاستر

بهترین بازیکن عرب سال: یاسر الشهرانی

سایر نامزدها: عمر عبدالرحمان، محمد السهلاوی

بهترین داور سال:‌روشن ایرماتوف

سایر نامزدها: رولدان(کلمبیا)، آگیلار(السالوادور)، هائوتا(تاهینی)، گاسامبا(گامبیا)، چاکر(ترکیه)
منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها