يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۶۸۸۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۰۷ دی ۱۳۹۴
دبيرکل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با انتشار رنجنامه‌اي تفصيلي خطاب به آيت الله هاشمي رفسنجاني از وي خواست توبه کند و به قطار انقلاب برگردد. فدايي در اين رنجنامه خطاب به هاشمي رفسنجاني تصريح کرده است: آتش فتنه‌ای که می‌افروزید، اول دامان شما را می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598، دبيرکل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با انتشار رنجنامه‌اي تفصيلي خطاب به آيت الله هاشمي رفسنجاني از وي خواست توبه کند و به قطار انقلاب برگردد. فدايي در اين رنجنامه خطاب به هاشمي رفسنجاني تصريح کرده است: آتش فتنه‌ای که می‌افروزید، اول دامان شما را می‌گیرد.

به گزارش تسنيم در نامه حسين فدايي خطاب به هاشمي رفسنجاني آمده است: مواضع شما را در روزهای اخیر و در ثبت نام مجلس خبرگان رهبری مشاهده کردم، فرموده بودید: «امیدواریم این انقلاب به حضرت حجت(عج) واگذار شود و ما نیز زیر نظر این امام زنده و غایب، راهمان را به‌درستی بپیماییم».

فدايي در ادامه با بيان اينکه مواضع جنابعالی را از ابتدای انقلاب مرور و بازخوانی کردم تا ببینم آیا مسیری که جنابعالی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز پیموده‌اید در راستای آرزویی می‌باشد که بیان کردید و یا آنکه خدای ناخواسته به‌عکس است، سلوک رفتاري وي را ايجاد «خط تردید» عنوان کرد و براي اثبات مدعاي خود به دفاع هاشمي رفسنجاني در حمايت شش دانگ از بهزاد نبوي در ماجراي انفجار دفتر نخست‌وزیری که منجر به شهادت آقایان رجایی و باهنر شد، دعوت از افرادي چون دکتر پيمان براي عضويت در شوراي مرکزي حزب جمهوري اسلامي ،اصرار بیش‌ازحد بر پذیرش قطعنامه خلاف نظر امام خمینی(ره) اشاره کرده و آورده است: «خط تردید» بزرگ‌ترین اشتباه استراتژیک شما بود که برای به راه انداختن آن تلاش کردید و هم‌عرض دیدگاه امام(ره) این خط را بر ملت ایران تحمیل کردید، نام آن را نیز عقلانیت گذاشتید و به فرماندهان و رزمندگان سپاه گفتید همه موافق قبول قطعنامه هستند؛ الّا شما و اگر شما کوتاه بیایید حضرت امام(ره) هم قبول می‌کنند.

وي خطاب به هاشمي رفسنجاني با تاکيد بر اينکه تئوریزه کردن «خط تردید» و عقلانی جلوه دادنش و تندرو خواندن مخالفینِ آن، بزرگ‌ترین خطای شما بود و متأسفانه نه‌تنها هیچ‌گاه در خود تردید نکرده بلکه همواره مخالفین را مذمت نمودید.نوشته است: ولی ای‌کاش این «خط تردید» را لحظه‌ای نسبت به افکار خود تقویت می‌کردید تا شاید ... 

فدايي سپس آورده است: حضرت‌عالی در دوران ریاست‌جمهوری خویش با در پیش گرفتن سیاستِ تعدیل اقتصادی از مرام اقتصادی دولت آقای میرحسین موسوی ــ که می‌دانیم مورد حمایت شدید جنابعالی بود ــ یعنی اقتصاد بسته و دولتی به‌سمت اقتصاد باز و آزاد، طی یک چرخش 180درجه‌ای در خط‌مشی، تغییر رویکردی آشکار دادید؛ به‌گونه‌ای که در خطبه‌های نماز جمعه که تا دیروز بر عدالت اجتماعی تأکید داشتید ازآن‌پس مردم را به مانور رفاه و مصرف‌گرایی دعوت کردید و چه بسیار خیرخواهان و دوستان که شما را نصیحت کردند و گوش فرا ندادید.

 سوگوارانه باید عرض کنم که در دوران دولت جنابعالی فرصت‌های زیادی از دست رفت. عده‌ای از بستگان و اعضای حزب دولت‌ساخته که شما را پدر معنوی خود می‌دانند و شما نیز خود را برادر معنوی آنها معرفی کردید آن‌چنان شما را احاطه کردند که صدای دیگری را یا نمی‌شنیدید و یا حسابی برای آن باز نمی‌کردید. 

فدايي تصريح کرده : آن هنگام که هشدارها و فریادهای رسا و بلند رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) نسبت به مسائلی همچون تهاجم فرهنگی، مذمت شکل‌گیری طبقه ممتاز، اشرافیت دولتی و امثالهم به گوش می‌رسید نیز واکنش مناسب از شما ندیدیم و فی‌المثل اگر به وزیری از مشکلات اقتصادی و گرانی انتقاد می‌شد می‌گفت «تو هم سوسیالیست شده‌ای؟!» (کما اینکه اخیراً هم این جمله از وزیری دیگر شنیده شده است).

دبيرکل جمعيت ايثارگران در ادامه گريزي هم به انتخابات سال 84 زده و نوشته است:چه بگوییم از ستاد تبلیغات انتخابات شما و کارناوال‌هایی که راه انداختند و برچسب‌های 2005 که تولید کردند! به‌راستی چه‌کسانی برای شما تبلیغ می‌کردند و چه می‌توان گفت از آن فیلم تبلیغاتی و به‌اصطلاح دیدار صمیمی با جوانان و...؟ و چه بگوییم از مرحله دوم انتخابات که همه ضدانقلاب و مارکسیست‌ها و لیبرال‌ها و امثالهم از شما حمایت کردند و دوقطبی احمدی‌نژاد و هاشمی رقم خورد که طبعاً نتیجه کار برای هر انسان منصفی معلوم بود؟

فدايي پرسيده است: چه شده که چنین شتابان مسیر افول را انتخاب کرده‌اید؟! ما را کاملاً از خود مأیوس کرده‌اید. حزب‌الله نهایت حسن نیت خود را نسبت به شما نشان داد ولی شما حاضر نشدید کمی توجه و تأمل‌کنید. کینه حزب‌الله به دل گرفتید و همه را با احمدی‌نژاد یکی فرض کردید که حتماً اشتباه کردید! شما هیچ می‌دانید بسیاری از بزرگان که از حضرت‌عالی حمایت می‌کنند نه به این دلیل است که در شما اشکال نمی‌بینند بلکه برای بازدارندگی از شکل‌گیری منتظری دیگری هستند، متأسفانه شما هیچ متوجه این معنا نیستید.

دبيرکل جمعيت ايثاگران نوشته است: به نظر می‌رسد جنابعالی، « سیاست تردید»  را یک‌بار در دوران جنگ عملیاتی کردید و به‌واسطه اعتمادی که فرماندهان جنگ به شما داشتند، ماجرای قبول قطع‌نامه را کلید زدید، بعد از دوم خرداد و در میانه دهه 70، توانستید آنهایی که معتقد به فرستادن اندیشه امام به موزه‌های تاریخ بودند و حتی دشمنی آشکار با شما داشتند را به‌گونه‌ای تحمل و جذب کنید تا در دهه 80 بتوانید به کمک آنها، سیاست تردید نسبت به‌سلامت انتخابات را در سال 88 کلید بزنید تا جایی که تردید در برخی قشر نخبه کشور تأثیراتی داشت و همین تردیدها باعث شد تا نخبگان در حوادث 88 و فتنه بعد از انتخابات، نمره قبولی کسب نکنند لکن مردم در نهم دی سال 88 نشان دادند هنوز همان مستضعفینی هستند که با امام خمینی (ره) بر سر آرمان‌های این انقلاب بیعت ناگسستنی داشته و دارند. در حوادث سال 88، به‌غیراز فتنه‌گری دشمنان و فریب‌خوردگان داخلی، دشمنان خارجی و شناسنامه‌دار انقلاب نیز وارد میدان شدند و عملاً دشمن داخلی و خارجی بر یکدیگر منطبق شدند. فدايي در بخش پايانی رنجنامه خود به هاشمي نوشته است: هنوز فرصت باقی است. 

به پاس خدمات و مجاهداتی که داشته اید خواهش می‌کنم بروید و پیام های تاریخی حضرت امام خمینی‌(ره) در رابطه با آقای منتظری را مطالعه کنید. خصوصاً پیام به اولین خبرگان رهبری و پیام سال 65 به آقای منتظری و پیام به ملت ایران ابتدای سال 68 و پیام عزل آقای منتظری از قائم مقامی رهبری در 68/1/6 که سراسر درس و عبرت است، گویی برای امروز صادر شده.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
۰
۰
شما رابه خدا دست ازاين نظريه پردازي چها من يك غاز دست برداريد شمااش راباجاش برده ايد
پاسخ
زنديق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
۰
۰
هاشمي باقدرت راهش را ادامه خواهد داد وهيچ كسي جلودارش نخواهدبود مگر سرنوشت الهي كه مايه عبرت خيلي ها خواهد شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها