يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۶۹۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۷ دی ۱۳۹۴
تعداد 106نفر نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اتخاذ تدبیر لازم برای نجات جان مردم به ویژه کودکان و سالخوردگان و بیماران در مقابل آلودگی بی‌سابقه هوا شدند.
به گزارش پایگاه 598، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (7 دی 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد به رئیس‌جمهور لزوم کاهش سود بانکی متناسب با کاهش تورم را متذکر شد.

سیدحسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در تذکری به وزیر نفت خواستار توضیح علت اظهارنظر غیرمسئولانه راجع به واگذاری پالایشگاه آبادان به بخش خصوصی شد.

حلیمه عالی نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت بی‌توجهی سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به بحران آلودگی هوا شد.
سیدسعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرکرد در تذکری به وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح علت عدم رسیدگی مناسب به وضعیت معلولان در حوزه اشتغال، معیشت، درمان و خدمات‌رسانی شد و به وزیر کشور لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد بازرسان هیأت‌های اجرایی حاضر در حوزه‌های اخذ رأی را متذکر شد و در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت افزایش بی‌رویه اقلام مورد نیاز مردم شد.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان به وزیر امور خارجه لزوم اقدام قاطع برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات خصمانه کنگره و دولت آمریکا را متذکر شد و در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت عدم برنامه‌ریزی مناسب برای جلوگیری از کاهش رشد جمعیت شد.

106 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اتخاذ تدبیر لازم برای نجات جان مردم به ویژه کودکان و سالخوردگان و بیماران در برابر آلودگی بی‌سابقه هوا شدند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در تذکری به وزرای اقتصادی کشور خواستار تسریع در حل مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز شد.

علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت عدم پرداخت مستمری رزمندگان نیازمند و در تذکری به وزیر صنعت خواستار توضیح علت عدم حمایت از تولیدات داخلی و کاهش تعرفه کالاهای وارداتی شد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر نفت در مورد گران شدن بنزین به بهانه سه نرخی شدن آن، آن هم در شرایطی که قیمت نفت به یک سوم قیمت قبل رسیده است شد.

عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار ایجاد برنامه آموزشی توسط رسانه‌های عمومی همچون تلویزیون در زمان تعطیلی مدارس شد.

ضرغام صادقی و محمد دهقان نمایندگان شیراز و چناران در تذکری به وزرای اقتصاد کشور خواستار اهتمام جدی برای اجرای مصوبه شورای امنیت در خصوص احقاق حقوق سهامداران شرکت پدیده شاندیز شدند.

حمید رسایی نماینده مردم تهران به وزیر کشور درمورد برگزاری همایش انتخاباتی با امضای فرماندار شمیرانات تذکر داد و آن را مصداق ورود پول‌های کثیف در انتخابات دانست.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به رئیس‌جمهور و وزرای آموزش و پرورش علوم و فرهنگ ارشاد اسلامی ضرورت توجه جدی به ساماندهی آموزش زبان انگلیسی و تدوین پیوست فرهنگی برای آن را متذکر شد.

احمد سالکی کاشانی نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد با توجه به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و تبلیغ رسانه‌های بیگانه ضروری است اصل 10 قانون اساسی در دستور کار دولت به صورت جدی قرار گیرد.

حسین آذین نماینده مردم رفسنجان به وزیر اقتصاد لزوم پیگیری و حل مشکل سهامداران و سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج را متذکر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها