أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۷۰۱۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۷ دی ۱۳۹۴
رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه به دلیل اقتصاد ناکارآمد فقر در کشور افزایش یافته است گفت: نباید انتظار داشته باشیم کمیته امداد معجزه‌ کند چرا که ظرفیت امداد محدود است.
به گزارش پایگاه 598، سیدپرویز فتاح در نشست صمیمی با دانشجویان نخبه تحت پوشش کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: چنانچه انسان با یاد خداوند باشد هیچگاه فقیر نخواهد بود و در واقع فقیر کسی است که با خدا نباشد و غنی کسی است که با خداوند باشد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد صرفا دستگیری مختصری می‌کند و نمی‌تواند تمام مشکلات را صفر تا صد حل کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: مجموعه امداد نمی‌تواند جور مملکت را بکشد و در واقع وزارتخانه‌های مختلف اعم از وزارت علوم و بهداشت و سایر نهادها موظف‌اند از مجموعه امداد حمایت کنند.

فتاح با تاکید بر اینکه جمعیت تحت پوشش امداد به اندازه جمعیت لبنان است گفت: این افتخار نیست ولی واقعیتی است که باید آن را پذیرفت و تا چرخه اقتصادی کشور و تولید بالا نرود همینطور فقر برای امداد تولید می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: بایستی اقتصاد و تولید ثروت بر مبنای عدالت اسلامی باشد و چنانچه این امر محقق شود فقر نیز کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هم اکنون اقتصاد کشور فقر آفرین است گفت: نباید انتظار داشته باشیم که کمیته امداد معجزه‌ای را انجام دهد چرا که مجموعه امداد با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد می‌تواند گام بردارد.

فتاح در ادامه این مراسم خطاب به دانشجویان نخبه تصریح کرد: ما انتظار داریم که دانشجویان نخبه به داد امداد برسند و به عنوان مددکار در کنار کمیته امداد قرار بگیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین به آمادگی امداد برای فراهم کردن شرایط ازدواج دانشجویان تحت پوشش امداد اشاره کرد و گفت: ما در این زمینه آمادگی هر نوع همکاری و همراهی را داریم و تدبیرات مناسبی را برای ازدواج دانشجویان اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های کمیته امداد بر اساس توانمندسازی جامعه هدف است بیان داشت: استقلال اقتصادی و خروج از چرخه حمایتی از مهمترین رویکردهای امداد محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها