کد خبر: ۳۵۷۲۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۹ دی ۱۳۹۴
هافبک تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که این باشگاه به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده و او نمی‌تواند با این وضعیت در این تیم بماند.
به گزارش پایگاه 598، پیام صادقیان در خصوص تصمیمی که برای جدایی از تیم نفت تهران گرفته، گفت: باشگاه نفت به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده و با این وضعیت نمی‌توانم در این تیم بمانم. طبق قول و قرارهای گذشته باید تاکنون 200 میلیون تومان پول می‌گرفتم ولی این پول به من داده نشده است. باید این را هم بگویم که مبلغ قرارداد من زیاد نیست و  با تمامی آپشن‌هایی که در نظر گرفته شد، 550 میلیون تومان است.

وی در مورد اینکه مسئولان باشگاه نفت او را در لیست فروش قرار داده‌اند خاطرنشان کرد: این مسئله واقعاً برایم عجیب است. طبق آمار برنامه نود در بین تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر در فصل جاری قرار دارم و جزو بهترین هافبک‌های تیم بودم. همه می‌دانند در این فصل فقط به فوتبال فکر کرده‌ام و هیچ وقت دنبال حاشیه نبوده‌ام. فکر می‌کنم مسئولان باشگاه بازی‌های نفت را نمی‌بینند که چنین موضعی گرفته‌اند.

صادقیان در مورد حرف‌های علیرضا منصوریان که با جدایی او مخالفت کرده است گفت: من قطعا با علی آقا صحبت خواهم کرد. مطمئن باشید او حق را به من می‌دهد. هیچ مشکلی در نفت ندارم ولی خود منصوریان می‌داند که شدیداً تحت فشار هستم. درآمد من از فوتبال است و نمی‌توانم مجانی برای نفت بازی کنم. اگر باشگاه مشکلات مالی‌ام را برطرف کند مشکلی برای ماندن در نفت ندارم.

این بازیکن گفت: من نمی‌دانم مسئولان نفت از چه چیزی ناراحت هستند و چگونه مرا در لیست فروش گذاشته‌اند. در مورد عملکردم بهتر است مردم، رسانه‌ها و همچنین کادر فنی نفت تهران نظر بدهند. من هیچ حرف بدی نزده‌ام و فکر نمی‌کنم صحبت کردن در مورد مشکلات مالی چیزی باشد که بخواهد مشکل یا حاشیه درست کند.

وی در مورد شایعه حضورش در چند تیم از جمله سپاهان، تراکتورسازی، صبا و پرسپولیس به تسنیم گفت: من هنوز از نفت تهران به صورت رسمی جدا نشده‌ام و صادقانه می‌گویم که تا الان با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها