يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۷۲۴۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۰۹ دی ۱۳۹۴
مجری برنامه ثریا در صفحه شخصی خود نوشت:
متن پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه امشب ثریا که با موضوع جشنواره عمار پخش شد بدین شرح است: "از قول من از ایشان تشکر کنید، من امشب خیلی خسته بودم، نشستم این برنامه را تماشا کردم، واقعا لذت بردم، هم آقای طالب زاده، هم مجری جوان و هم سه فیلم کوتاهی که پخش شد جالب بود. از چند نفر اشخاصی هم که آنجا بودند (مهمان‌ها) تشکر می کنم."
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، محسن مقصودی مجری برنامه ثریا در صفحه شخصی خود از پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از برنامه ثریای امشب که به جشنواره عمار اختصاص داشت، نوشت.



متن پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه امشب ثریا که با موضوع جشنواره عمار پخش شد بدین شرح است: "از قول من از ایشان تشکر کنید، من امشب خیلی خسته بودم، نشستم این برنامه را تماشا کردم، واقعا لذت بردم، هم آقای طالب زاده، هم مجری جوان و هم سه فیلم کوتاهی که پخش شد جالب بود. از چند نفر اشخاصی هم که آنجا بودند (مهمانها) تشکر می کنم."
 
این پیام دقایقی پس از پخش برنامه ثریا در نهم دی ماه از طریق دفتر رهبرمعظم انقلاب به تهیه کننده برنامه ثریا اعلام شد.

تشکر رهبر انقلاب از برنامه امشب ثریامجری این برنامه در صفحه شخصی خود می نویسد: خستگی چهارساله ثریایی ها با این پیام از تن به در شد. ثریا و جشنواره عمار همین که خستگی را از تن رهبر عزیزمان برای لحظاتی دور کرده اند افتخار می کنند و از محبت ایشان در رساندن این پیام صمیمانه قدردانی می کنند. آنقدر خوشحالم که نمی دانم چه بنویسم. خدا را شکر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها