أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۷۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۸ دی ۱۳۹۰
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «حد نهایی»، «قلب‌ها با خبر از عاطفه‌اند»، «خاطرات یخی» / «رستم و برزو 1»، «بیماری مجهول» / «شیر سیاه»، «بازنده نباش»، «قطارسریع السیر فون رایان»، «داستان سی بیسکیت»، «شش اسلحه»، «پسر زیبا» / «ناتاشا برای زندگی تلاش کن»، «زمان رو راستی»، «استخوان زمستان» / «اولنتزرو و هدیه غیر منتظره»، «ستاره»، «افسانه باستانی» /«آواز باران» و «وقت خوب ماندن» پنجشنبه و جمعه 29 و 30 دی ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «حد نهایی» به کارگردانی کریستین دوگای پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌ شود.

داستان فیلم سینمایی «حد نهایی» از این قرار است که یک گروه سازنده کلیپ‌ها و تصاویر تبلیغاتی حرفه‌ای برای تصویربرداری از یک صحنه اسکی به ارتفاعات کوهستانی پوشیده از برف می‌روند و در آنجا مشغول به فیلمبرداری هستند که به صورت اتفاقی سر راه یک گروه تحت تعقیب قرار می‌گیرند و صحنه‌های هیجان انگیز و جذابی را خلق می‌کنند.
فیلم سینمایی «حد نهایی» محصول مشترک کشورهای آلمان، انگلیس و لوکزامبورگ در ژانر حادثه‌ای، ماجراجویی و درام ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «قلب‌ها با خبر از عاطفه‌اند» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی، جمعه 30 دی ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی داریوش کاردان، بیتا سحرخیز، روح اله کمالی و زهره حمیدی آمده: «نفیسه» دختر آقای صمدی که به تازگی نامزد کرده و در آستانه ازدواج است. در بیمارستان به عنوان پرستار مشغول به کار است. حضور او در بیمارستان و همراه شدنش با خانواده بیمارانی که نیاز به پیوند اعضا دارند باعث می‌شود که نفیسه تلاش کند تا خانواده‌هایی را که بیمار مرگ مغزی دارند برای اهدای عضو راضی کند.

فیلم سینمایی «خاطرات یخی» به کارگردانی پیه آنتونی هیروز و با بازی یانیس بارا بان محصول سال 2009 کشورفرانسه، جمعه 30 دی ماه ساعت 24 ازشبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

شبکه دو
انیمیشن «رستم و برزو1» به کارگردانی نیما میگلی و کامیار خسروی از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا، پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 14:30 از شبکه دو پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده: افراسیاب پادشاه بدجنس و بد طینت توران زمین است و همان طور که با حیله و نیرنگ، سهراب را به جنگ با رستم فرستاد در حالی که سهراب پسر رستم بود و هیچکدام از آنها این راز را نمی‌دانستند، به دست پدر کشته می‌شود و حالا برزو پسر سهراب در فکر انتقام از رستم است.
 

شبکه دو سیما برای روز جمعه 30 دی ماه ساعت 17:30 فیلم سینمایی «بیماری مجهول» به کارگردانی فلیکس فالک و تهیه کنندگی ولودزیمیرنیدرهاوس، محصول سال 2009 کشور لهستان را برای پخش درنظر گرفته است.
داستان فیلم با بازی بوریس زیک و ماریان اوپانیا از این قرار است که: دکتر گروت که به تازگی در مرکز روان درمانی مشغول به کارشده به صورتی کاملاً ناخودآگاه درگیر پرونده بیماری به نام پاول پولانسکی می‌شود. دکتر هنگامی بیشتر مصمم می‌شود به دنبال علت بیماری و روانکاوی پاول برود که متوجه می‌شود. از او هیچ نشان و مشخصاتی در پرونده بالینیش وجود ندارد و در این مسیر درگیر ماجراهایی می‌شود که رفته رفته او را به سرنخ‌هایی از یک اتفاق که در سالیان گذشته برای پاول رخ داده می‌رساند.

شبکه سه
پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 10:15 فیلم سینمایی «شیر سیاه» به کارگردانی وولگان مورنبرک از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
وولگان بی وهوش گان در فیلم سینمایی «شیرسیاه» محصول سال 2008 اتریش بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بازنده نباش» به کارگردانی کیسوکه تویوشیما، پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی کنتو کاکو و کنتو ناگاپاما آمده: «اوینتسوکا» سال آخر دبیرستان است. از آنجا که به آشپزی علاقمند است و همچنین به مادرش در اداره یک رستوران کمک می‌کند. قصد دارد در کلاس آشپزی یک آشپز معروف فرانسوی شرکت کند. اما قبل ازعملی کردن این تصمیم دوستش «نوگوچی» او را برای شرکت در مسابقه سافت بال با خود همراه می‌کند.
فیلم سینمایی «بازنده نباش» محصول سال 2010 در کشور ژاپن ساخته شده است.

پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 23:30 فیلم سینمایی «قطار سریع السیر فون رایان» به کارگردانی مارک روبسون از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی فرانک سپناترا و تروور هاوارد آمده: در سال 1943 اسرای جنگی در اردوگاه ایتالیا به سر می‌برند. نقشه فرار 600 زندانی شکست می‌خورد، ولی با سقوط کامل ایتالیا و فرار نگهبانان، اسرا تصمیم می‌گیرند با در اختیار گرفتن یک قطارسربازان آلمانی فرار خود را کامل کنند، ولی آلمان‌ها متوجه می‌شوند و با آنها درگیر می‌شوند.
فیلم سینمایی «قطار سریع السیر فون رایان» محصول سال 1965 در کشور آمریکا ساخته شده است.

جمعه 30 دی ماه ساعت 10:15 فیلم سینمایی «داستان سی بیسکیت» به کارگردانی دیوید بوتلر و تهبه کنندگی ویلیام جکسون از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «داستان سی بیسکیت» محصول سال 1949 در کشور آمریکا ساخته شده است.

جمعه 30 دی ماه ساعت 14:55 فیلم سینمایی «شش اسلحه» به کارگردانی شان ون دیک و تهیه کنندگی دیوید میشل لت، محصول سال 2010 آمریکا از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «شش اسلحه» با بازی باری ون دیک و سیج میرز آمده: ویلیام که قبلاً کلانتر بوده، شخصی به نام جان هورن را در یک درگیری مسلحانه کشته است. او حالا یک مزرعه دارد. پسر هورن پس از سال‌ها برای انتقام از قاتل پدرش به خانه ویلیام می‌آید و ویلیام و دو فرزندش را می‌کشد.

فیلم سینمایی «پسر زیبا» جمعه 30 دی ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «پسر زیبا» با بازی لوگان سوت و ماریا بلو داستان خانواده‌ای سه نفره است که پدر و مادر تصمیم دارند از همدیگر جدا شوند. پسرشان «سمی» پسری تنها و خجالتی است که ترم اول دانشگاه را در شهری دور از پدر و مادر سپری می‌کند. پدر و مادر تصمیم دارند پیش از جدایی به سفری همراه با تنها فرزنده خود «سمی» بروند و درباره ادامه یا جدایی فکر کنند.
فیلم سینمایی «پسر زیبا» به کارگردانی شا اون کو محصول سال 2010 آمریکا است.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «ناتاشا برای زندگی تلاش کن»، محصول سال 1996 آلمان، پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 15:30 از شبکه چهارسیما باز پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «زمان رو راستی» به کارگردانی اواو گروسبارد جمعه 30 دی ماه ساعت 12:30 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
در این فیلم می‌بینیم: مکس دمبو (داستین هافمن) خلافکار سابقه‌دار به صورت مشروط از زندان آزاد می‌شود. او باید تحت نظر ستوان ارل فرانک باشد. مکس در یک موسسه کاریابی با دختری به نام جنی آشنا می‌شود. ستوان فرانک که به مکس مشکوک است او را دستگیر می‌کند. مکس او را خلع سلاح کرده و فرار می‌کند و دوباره به زندگی تبهکارانه‌اش بازمی‌گردد.
داستین هافمن، ترزا راسل، گری بیزی و هری دین استانتن درفیلم سینمایی «زمان رو راستی» محصول سال 1978 آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «استخوان زمستان» به کارگردانی دبرا گرانیک جمعه 30 دی ماه ساعت 20:30
در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: «ری» دختری نوجوان است که از مادر بیمار، خواهر و برادر کوچکتر خود به سختی نگهداری می‌کند. پدر «ری» تا یک هفته آینده باید برای شهادت در یک پرونده علیه یک گاودار خلافکار خود را به دادگاه معرفی کند، در غیر این صورت خانه و زمین او توسط دادگاه در قبال بدهکاری او مصادره می‌شود.
فیلم سینمایی «استخوان زمستان» محصول سال 2010 کشور آمریکا با بازی جنیفر لارنس و جان هاوکس ساخته شده است.

شبکه تهران
انیمیشن «اولنتزرو و هدیه غیرمنتظره» پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان انیمیشن آمده: دانشمند بزرگی به نام فرناندز پس از گذشت حدود سی سال به زادگاهش که یک روستا است برمی‌گردد. همسر او فوت کرده و فرناندز به اتفاق دخترش مری به روستا آمده، اما در بدو ورودش کسی به استقبالش نیامده و این قضیه او را ناراحت می‌کند. تا این که شهردار از آمدن فرناندز با خبر شده و ترتیب یک جشن را می‌دهد.
انیمیشن «اولنتزرو و هدیه غیرمنتظره» به کارگردانی جوانجو الوردی محصول سال 2002 کشور اسپانیا است.

فیلم سینمایی «ستاره» به کارگردانی نیکلای لبدو 30 دقیقه بامداد روز جمعه 30 دی ماه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.
ایگورپترنکو، آرتیوم سیما کین و آلکسی پنین درفیلم سینمایی «ستاره» محصول سال 2002 روسیه بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «افسانه باستانی» به کارگردانی جرزی هافمن ساعت 13:30 روز جمعه 30 دی ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.
دراین فیلم می‌بینیم: در روزگاری دور در کشور لهستان هنگامی که در کنار رودخانه «ویسلا» قبیله نی ویسلانی زندگی می‌کرد و کنار رودخانه «یوگ» قبیله بوزان و کنار رود «کاپلا» قبیله گاپلن زندگی می‌کرد. هر قبیله برای خود سنت‌هایی داشتند، پادشاهی بی‌رحم به نام پاپیل حکومت می‌کرد که در آخر طعمه موش‌ها شد. ژموویت که از دارودسته وایکینگ‌ها خارج شده است در جنگل دختری به نام جی وا را از چنگ راهزن‌ها نجات می‌دهد و سپس به او علاقمند می‌شود و قصد دارد که از او خواستگاری کند.
میشل زبروسکی، ماریانا الکساندروا و مالگولزاتا فورمینیک در فیلم سینمایی «افسانه باستانی» محصول سال 2003 لهستان به ایفای نقش پرداختند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «آواز باران» پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: دختر نعمت در آستانه ازدواج با مهندسی به نام فرهاد است. یکی از افراد متمول روستا که به دنبال حفر چاه‌های غیرقانونی است با مهندس اختلاف دارد، زیرا مهندس مانع کار او می‌شود. این فرد که از نعمت سفته دارد، او را تحت فشار قرار می‌دهد و نعمت برای رهایی از قید سفته‌ها تصمیم به فروش زمین هایش دارد.
اصغر همت، احمدرضا رافعی و شهرام ابراهیمی در فیلم تلویزیونی «آواز باران» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه کنندگی فرشاد صالحی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «وقت خوب ماندن» به کارگردانی صادق پرویز آشتیانی و تهیه کنندگی هادی افشار، جمعه 30 دی ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم می‌بینیم: آرش به تازگی با لیلا نامزد کرده است. او که کشور را برای پیشرفت مناسب نمی‌داند، آرزوهایش را در خارج جستجو می‌کند. خانواده آرش و همچنین نامزدش با این مسئله مخالفند. چند روز به زمان عقد این زوج که مصادف با همان روزی است که تاریخ دعوتنامه آرش برای رفتن به خارج اعلام شده، نمانده است.
حسین توشه، قدرت اله صالحی و صفا آقا جانی در فیلم تلویزیونی «وقت خوب ماندن» هنرمندی کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها