أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۷۴۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۲ دی ۱۳۹۴
در روزهای گذشته نوشتیم که محمد خرسندنیا و محمد غلامی طبق گفته نزدیکان باشگاه خونه به خونه بابل، با این تیم قرارداد بسته اند اما هنوز این قراردادها به صورت رسمی اعلام نشده بود که امروز قرارداد محمد غلامی به صورت رسمی منعقد شد.
به گزارش پایگاه 598، "در خصوص خرسندنیا و محسن فروزان هم هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. راه آهن و فولاد خوزستان از جمله تیم هایی هستند که علاقمند به جذب گلر سابق استقلال هستند اما این گلر که نیاز مبرمی به پول نقد دارد اعلام کرده هر تیمی بتواند مبلغ بیشتری را به صورت نقد بپردازد، به آن تیم خواهد پیوست و امسال برایش لیگ یک و لیگ برتر فرق نمی کند.

 

غلامی که این فصل با استقلال اهواز قرارداد داشت به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش قراردادش را یک طرفه فسخ کرد. او از جمله بازیکنانی است که با تیم های زیادی قرارداد می بندد و از اکثر آنها هم طلبکار است. او از هفته سوم یا چهارم دیگر در تمرینات این تیم حاضر نشد و تنها در مدتی که علی حنطه سرمربی این تیم بود حاضر شد چند جلسه تمرین کند و برای این تیم به میدان برود و پس از جدایی حنطه، مجددا تمرینات را رها کرد.

 

ابن مهاجم پیش از اینکه چنین رفتاری را در پیش بگیرد و هر سال با دو سه تیم قرارداد ببندد و سپس از آنها شکایت کند و از طریق قانونی مطالباتش را دریافت کند، مورد توجه پرسپولیسی ها هم بود و بارها تا آستانه سرخپوش شدن رفت. حتی گفته می شد محمدرضا خلعتبری، که از دوستان صمیمی این بازیکن است قصد داشته او را به پرسپولیس بیاورد اما این انتقال نهایتا به انجام نرسید.

 

در زیر تصویر محمد غلامی را با لباس خونه به خونه بابل مشاهده می کنید.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها