يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۷۵۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۲ دی ۱۳۹۴
امام جمعه پیرانشهر گفت: بی‌شک اعدام شیخ نمر نفرت عمومی جهان از حکومت عربستان را برمی‌انگیزد.

به گزارش پایگاه 598، ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با ابراز تأسف از اعدام شیخ نمر توسط حکومت عربستان با وجود اعتراضات جهان اسلام اظهار داشت: عربستان دارای حکومتی بر پایه خشونت و بغض نسبت به دیگران است.

امام جمعه پیرانشهر گفت: دولت عربستان وهابی است و وهابیت نیز رحم و مهربانی نداشته و تنها به عقاید انحرافی خود احترام می‌گزارند و نظرات اسلامی مورد تأیید آنها نیست.

وی تصریح کرد: وهابیت تنها بر ضد اسلام عمل کرده و دست به انسان‌کشی می‌زنند در حالی که عقل و شرع و قانون‌های بین‌المللی چنین چیزهایی را نمی‌پذیرند.

محمودی افزود: حکومت خشن و زور و تزویر عربستان سعودی متکی به آرای مردمی و دموکراسی نبوده و بر پایه پادشاهی است و هیچ کس نیز حق اعتراض به آن را ندارد.

امام جمعه پیرانشهر با اشاره به پیامدهای اعدام شیخ نمر برای حکومت عربستان بیان کرد: بی‌شک اعدام شیخ نمر نفرت و انزجار عمومی جهان از حکومت عربستان را برمی‌انگیزد.

محمودی اظهار داشت: نباید شخصی به‌دلیل اعتراض به بی‌قانونی و گفتن حرف حق اعدام شود چون حرف حق باید بیان شود.

امام جمعه پیرانشهر گفت: در شرایط کنونی، جهان اسلام باید فریاد اعتراض خود را بر اقدامات حکومت عربستان نشان داده و این وضعیت را محکوم کنند و در برابر ظالمان و ستمگران سکوت اختیار نکرده و به‌شدت مبارزه کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها