کد خبر: ۳۵۷۵۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۷     ۱۳ دی ۱۳۹۴
خبرنگاران یک روزنامه انگلیسی پیش‌بینی کرده‌اند که رئیس‌جمهور سوریه در سال آینده همچنان بر مسند قدرت خواهد ماند اما شرایط آلمان با وجود شمار بالای مهاجران در این کشور بحرانی خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، کارشناسان نشریه انگلیسی «فایننشال‌تایمز» مواردی مانند آینده سیاسی سوریه، وضعیت دولت آلمان و اوضاع بازار نفت در سال 2016 را پیش‌بینی کرده‌اند.

در یکی از این پیش‌بینی‌ها آمده است که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه احتمالا همچنان بر مسند قدرت خواهد ماند حتی اگر از وی تنها نامی به عنوان رئیس‌جمهور باقی مانده باشد و حتی اگر آمریکا و روسیه در زمینه پایان بحران در سوریه به توافق برسند.

«گیدئون راخمن» دیگر خبرنگار این روزنامه معتقد است: «اوضاع آلمان بحرانی خواهد بود و این به دلیل ورود تعداد بالای مهاجران از خاورمیانه به این کشور است و هنگامی که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان از جانب حزبش تشویق می‌شود، هم‌حزبی‌های وی هم برای بازگشت وی به قدرت کمکی نخواهند کرد. این اقدام در واقع واکنشی خواهد بود از جانب سیاستمداران داخلی که بر این باورند که دولت در هماهنگی با وضعیت جدید ناتوان است و سرانجام ادامه این وضعیت به بحرانی برای حزب دموکرات مسیحی آلمان؛ حزب مرکل منتهی خواهد شد.»

«اد کروک» دیگر نویسنده این روزنامه درباره وضعیت بازار نفت می‌گوید: «آنهایی که به بهبود اوضاع بازار نفت امیدوارند، به زودی ناامید خواهند شد اما اوضاع آنقدرها هم بد نخواهد بود. برداشته شدن تحریم‌ها این شرایط را برای ایران به وجود می‌آورد که نفت بیشتری به بازارهای جهانی عرضه کند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
۰
۰
این نیاز به تحلیل ندارد اگه از مادر بزگ هم بپرسی سرنوشت اسد چی میشود جواب میدهد که سرنوشتی غیر از سرنوشت صدام و قذافی و پینوشه و چائوشسکو و فرعون مصر نخواهد داشت . فایننشال تایمز خودش هم میدونه ولی دست انداخته ..
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها