أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۷۷۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۳ دی ۱۳۹۴
ادامه فعالیت‌های ضد ایرانی شبکه دولتی بی بی سی فارسی موجب گردید تا کارشناس این شبکه با سخره گرفتن بی طرفی این شبکه، نسبت به ادبیات ضد ایرانی آن معترض گردد.
به گزارش پایگاه 598، بالا گرفتن اقدامات ضد ایرانی شبکه بی بی سی فارسی و ژست بی طرفی این شبکه موجب گردید تا کارشناس این شبکه در مطلبی نسبت به این مساله اعتراض کند.

 

پس از تاکید مقامات دولتی و نظامی جمهوری اسلامی مبنی بر ادامه روند گسترش ظرفیت دفاعی و فن‌آوری‌های موشکی ایران به عنوان یک امر بازدارنده و حافظ امنیت ملی، شبکه دولتی انگلیس در ادبیاتی ناشایست و در ادامه اقدامات ضد ایرانی، این مواضع مسئولان ایرانی را "شاخ و شانه کشیدن موشکی" معرفی کرد!

 

 

 

علی علیزاده که در برنامه های مختلف شبکه دولتی انگلیس با عنوان "پژوهشگر فلسفه و تحلیل‌گر سیاسی" حضور پیدا می کند، با "شوخی دانستن ادعای 75 سال بی طرفی و استقلال" که این روزها به صورت مداوم از سوی مسئولان شبکه بی بی سی فارسی تکرار می شود، نوشت :" شاخ و شونه کشیدن موشکی؟ نظام اسلامی؟ شوخی 75 سال بی طرفی و استقلال به کنار، این زبان شایسته حتی رسانه حزبی هم نیست".

 

 

 

ذوق‌زدگی بی بی سی فارسی در روزهای گذشته پس از اعلام تحریم‌های غیر قانونی آمریکا بر علیه مردم ایران نشان داد مسئولان این شبکه که در کارنامه فعالیت آن اقدامات ضد ایرانی همچون تشویق برای تشدید تحریم‌ها، ایجاد جنگ روانی علیه مردم ایران، تصویرسازی از بحران اقتصادی ایران، همكاري با سيستم‌هاي تروريستي و تبدیل تریبون این شبکه به بلندگوی تبلیغاتی گروه‌های تروریستی چون منافقین و عبدالمالک ریگی معدوم، سوق دادن افراد به شبكه‌هاي جاسوسي با پوشش جذب به عنوان خبرنگار و.. را ثبت کرده‌اند، همچنان برای خوش خدمتی به دشمنان مردم ایران از انجام هیچ فعالیتی اجتناب نخواهند کرد.


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها