کد خبر: ۳۵۷۹۶۶
زمان انتشار: ۰۱:۱۴     ۱۵ دی ۱۳۹۴
با اعلام پرس در نشست خبری:
سرمربی اسپانیایی کهکشانی‌ها به دلیل برآورده نکردن انتظارات اعضای هیئت مدیره باشگاه رئال‌‌مادرید پس از 7 ماه از سرمربیگری این تیم برکنار و زیدان سرمربی این تیم شد.
به گزارش پایگاه 598، در نشست اضطراری که (دوشنبه) با حضور فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید و دیگر اعضای هیئت مدیره این باشگاه برای بررسی عملکرد رافائل بنیتس، برگزار شد، مدیران تیم سفیدپوش مادرید حکم اخراج این مرد اسپانیایی را از سرمربیگری تیم‌شان صادر و زیدان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.

فلورنتینو پرس در صحبت‌هایی رسما از برکناری رافا بنیتس و حضور زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید خبر داد.

عملکرد رافا بنیتس باعث شد تا هیات مدیره باشگاه رئال مادرید عصر امروز جلسه‌ای اضطراری را برگزار کنند و بر این اساس اعضای جلسه رای به برکناری رافا بنیتس دادند.

سرمربی اسپانیایی در شرایطی از سمت خود کنار رفت که تنها 7 ماه در مسند هدایت کهکشانی‌ها قرار داشت.

رئال شب گذشته مقابل والنسیا به تساوی دو بر دو رسید و این موضوع باعث شد تا سران رئال با برکناری بنیتس موافقت کنند.

فلورنتینو پرس در صحبت‌هایی رسما از برکناری رافا بنیتس و حضور زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید خبر داد.

بنیتس در پایان فصل گذشته به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی سکان هدایت کهکشانی‌‌ها را برعهده گرفت اما آنطور که باید و شاید نتوانست نظر هواداران را جلب کند و بارها از سوی آنها هو شد. گرایش بنیتس به استفاده از تاکتیک‌های تدافعی و کسل کننده شدن شیوه بازی تیم برای هواداران و نیز بازیکنان، اصلی‌ترین دلیل نارضایتی از رافای 55 ساله بوده است.

زیدان: هیجان‌زده هستم، تمام وجودم را برای رئال می‌گذارم

سرمربی جدید رئال مادرید گفت: هیجان زده هستم و تمام وجودم را برای رئال مادرید می‌گذارم.

ین الدین زیدان که امشب (دوشنبه) به طور رسمی پس از اخراج رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی شد، گفت: امروز، روز خیلی مهمی برای من است و حتی نسبت به روزی که به عنوان بازیکن با رئال قرارداد بستم بیشتر هیجان‌زده هستم.

وی تأکید کرد: با جان و دل تلاش خواهم کرد تا در این تیم به وظیفه‌ام به بهترین شکل ممکن عمل کنم.

زین‌الدین زیدان در گفت‌وگو با «آس» گفت: اول از همه باید بابت اعتماد فراوان از سران رئال تشکر کنم. در بهترین باشگاه جهان مشغول به کار شدم و مطمئن باشید همراه اعضای تیم با تمام توان برای موفقیت و پیروزی می‌جنگیم؛ آن هم تا آخرین ذره توانمان! اطمینان دارم اوضاع به بهترین حالت ممکن برمی‌گردد. الآن مهم‌ترین مسئله، فردا و اولین تمرین من به‌عنوان سرمربی با تیم است. هیجان‌زده هستم و با تمام قلبم برای موفقیت باشگاه می‌جنگم. امیدوارم اوضاع خوب پیش برود.

سرمربی جدید قوهای سپید مادرید روز سه‌شنبه در تمرینی که تماشای آن برای هواداران آزاد اعلام شده، برای اولین بار در هیبت سرمربی، تیم را تمرین خواهد داد.

زیدان پیش از این به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید فعالیت کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
vahid
ROMANIA
۰۳:۳۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
۰
۰
اخرش پرز مارو خوشحال کرد دمت گرممم زیدان بهترین گزینه بود من ک خیلی خوشحال شدم همین ک اون بشکه رفت خیلی خوشحالم خدایش تو این روزا فقط ارزوی باخت رئال میکردم ک اون بره تو ده سال اخیر هیچ وقت اینجوری دعا نکرده بودم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها