أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۷۹۷۴
زمان انتشار: ۰۲:۰۹     ۱۵ دی ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، حضور مهدی رحمتی در برنامه نود فرصت مغتنمی بود که بحث انتقاد برخی از هواداران استقلال نسبت به برنامه نود دوباره باز شود. کاپیتان استقلال در این برنامه گفت: «نمی‌توانید این مساله که نیمی از طرفداران فوتبال استقلالی هستند را منکر شوید. این را می‌دانم که آنها از این برنامه گلایه دارند. از وقتی که اعلام شد مهمان برنامه هستم کامنت‌های زیادی در صفحه شخصی‌ام آمد که در این برنامه حاضر نشوم. اما از هواداران می‌خواهم نیمه خالی لیوان را نبینند. چه بسا این برنامه و عادل فردوسی‌پور تلاش زیادی کردند و مانع مشکلات زیادی شدند. تصور طرفداران استقلال این است که پرسپولیس را بیشتر بولد می‌کنید اما شخصا چنین ادعایی ندارم. خودم می دانم شما وقتی در اینجا حضور دارید چنین کاری نمی کنید.» فردوسی‌پور هم در واکنش به این اظهارات رحمتی، توپ را توی زمین امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی انداخت: «من قسم جلاله می‌خورم که بین تیم‌های مختلف هیچ فرقی برایم نیست. فکر می‌کنم دوستانی که سال‌های گذشته در استقلال بودند، حرفهایی در مورد برنامه زدند که برای هواداران ذهنیت درست کرد. بعدتر فرهاد مجیدی هم چیزهایی در مورد گذشته من گفت که مربوط به کلی سال پیش می‌شد. اینها مشکلاتی درست کرد. مثلا محمد نوازی می‌آید و بعد از باختن به مهدی مهدوی‌کیا، می‌گوید استقلالی‌ها نود را تحریم کرده‌اند، در حالی که به نظرم خود نوازی هم بین خودش و مهدوی‌کیا باید به مهدوی‌کیا رای بدهد! در هر صورت به نظرم گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها