أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۸۰۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۵ دی ۱۳۹۴
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال از هواداران تیمش درخواست کرد که با کمک هواداران پرسپولیس فوتبال را به سمت زیبایی‌ها پیش ببرند.
به گزارش پایگاه 598، مهدی رحمتی که میهمان برنامه نود بود، در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به حضورش در این برنامه نوشت:

این شب هم گذشت و فقط خوبی‌ها می‌ماند و بس. از همه طرفداران فهیم و عزیز استقلالی دوباره می‌خواهم که فقط نیمه خالی لیوان را نبینند. برنامه نود، دادگاه فوتبال ایران نیست که بخواهیم حق و حقوق خود را از آن طلب کنیم. بپذیریم که عادل فردوسی‌پور مثل همه ما نقاط قوت و ضعف دارد اما بعد از این همه سال فرق بین آدم‌های ریاکار و صادق را تشخیص می‌دهم و بدون تردید عادل با همه خصوصیاتش در مسیر صداقت، عدالت و سلامت حرکت می‌کند.خواهشمندم به جای نوشتن دلخوری‌ها و حرف‌های ناپسند، از امید بگوییم، از عشق و صلح و دوستی بیشتر، اینکه همه شما باید با ورزشگاه‌‌ها آشتی کنید و با کمک هواداران محترم تیم پرسپولیس فوتبال را به سمت زیبایی‌ها پیش ببریم‌. ممنون از لطف و حمایت همیشگی تان‌.

پست اینستاگرامی رحمتی پس از برنامه نود + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها