يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۸۰۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۵ دی ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، متاسفانه روزنامه استقلال جوان با تصمیم علی فتح الله زاده دیگر منتشر نمی شود و جوانان زیادی که در این رسانه مشغول به فعالیت بودند، کارشان را از دست دادند.

فتح الله زاده با بیان اینکه دیگر نمی توانست به تنهایی هزینه روزنامه را بپردازد اعلام کرد: به افشارزاده پیشنهاد دادم روزنامه را در اختیار بگیرد تا هواداران از آن استفاده ببرند، حتی گفتم از آنها اجاره هم نمی گیرم اما او قبول نکرد. دیگر نمی توانستم به تنهایی چنین کاری انجام دهم.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص رویه روزنامه اش و کل کل هایی که با پرسپولیسی ها داشتند هم گفت: ما همیشه سعی کردیم به رویه‌ای روزنامه را منتشر کنیم که مسائل فرهنگی رعایت شود. همان طور که در بحث درگذشت هادی نوروزی حتی از برخی روزنامه های نزدیک باشگاه پرسپولیس بیشتر تلاش کردیم. یا در بحث اتفاقی که برای سوشا مکانی افتاده به اعضای روزنامه اجازه ندادم حتی یک خط مطلب بنویسند البته نه اینکه بخواهم کار مکانی را توجیه کنم و یا تائید بلکه معتقدم بودم این بازیکن زخمت خود را کشیده و دیگر نباید بیش از این او را درب و داغان کنیم و بگذاریم قانون به اندازه تخلفی که او انجام داده با او برخور کند شاید خیلی‌ها منتظر بودند ببینند روزنامه استقلال جوان چه تیتری در مورد مکانی می‌زند ولی من حتی یک خط هم چیزی ننوشتم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها