يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۸۱۵۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۱۶ دی ۱۳۹۴
دومین شهر موشکی نیروی هوافضای سپاه با بازدید رئیس مجلس از آن، رسما رونمایی شد.
به گزارش پایگاه 598، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که در اکثر شهرهای کشور شهرهای موشکی بزرگی احداث کرده که از دید و تیر دشمن در امان است و در صورت نیاز، از آنها استفاده خواهد شد.

در همین زمینه، مهرماه سال جاری بود که برای نخستین بار از یکی از شهرهای موشکی سپاه رونمایی و تصاویری از آن توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد. رونمایی از نخستین شهر موشکی سپاه در رسانه‌های جهان بسیار بازتاب داشت و موجب شگفتی بسیاری شد.

سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران همان موقع اعلام کرده بود: پایگاه‌های موشکی ما در اعماق 500 متری زمین آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند.

وی تاکید کرده بود: پایگاه‌های زیرزمینی موشک‌های دور برد جمهوری اسلامی ایران در همه استان‌ها و شهرهای این مرز و بوم مستقر و آماده هستند و در اعماق 500 متر زیر کوه‌های بلند قرار دارند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن از ثبات کامل برخوردار است، گفته است: این نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروهای مسلح از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است و ملت ایران مطمئن باشد دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.وی تأکید کرد: ایران آغاز کننده هیچ جنگی نیست اما اگر اشتباهی از بیگانه سر زند، پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند و این برای دشمن خانمان سوز است.

حالا با گذشت حدود 3 ماه از رونمایی از اولین شهر موشکی سپاه، امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از یکی دیگر از شهرهای موشکی نیروی هوافضای سپاه بازدید کرده است.

در فیلم منتشره از این بازدید، موشک‌های مختلفی از جمله موشک بالستیک عماد با برد 1700 کیلومتر به عنوان جدیدترین موشک بالستیک ایران دیده می‌شود.

تصاویری از این شهر موشکی را در ذیل ببینید:

دومین شهر موشکی سپاه رونمایی شد + تصاویر

دومین شهر موشکی سپاه رونمایی شد + تصاویر

دومین شهر موشکی سپاه رونمایی شد + تصاویر

دومین شهر موشکی سپاه رونمایی شد + تصاویر

دومین شهر موشکی سپاه رونمایی شد + تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمد سروش هرسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
۰
۰
..کورشود هر انکه نتواند دید......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها