يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۸۲۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۶ دی ۱۳۹۴
به نظر می‌رسد ۲ باشگاه پرسپولیس و راه‌آهن بی میل نباشند که ۲ بازیکن خارجی خود را با یکدیگر معاوضه کنند. در جمع راه آهنی ها زمزمه هایی مبنی بر معاوضه ایگور ننزیج گلر اسلوانیایی راه آهن با اومانیا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس به گوش می رسد. گفته می‌شود در صورت تحقق این انتقال مبلغ قرارداد بازیکنان یاد شده با تیم های قبلی خود پابرجا بوده و پول ایگور را تا آخر فصل راه آهن و پول اومانیا را پرسپولیس پرداخت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، تکلیف حضور سید علی فاطمی در جمع راه آهنی ها هفته بعد مشخص خواهد شد. این بازیکن که رضایت نامه قرضی از پرسپولیس دارد در تمرینات راه آهنی ها هم حضور داشته اما با توجه به محدودیت سقف نقل و انتقالات نیم فصل ممکن است به پرسپولیس برگردد.

* یک هافبک طراح ارمنستانی هفته آینده به جمع شاگردان تارتار اضافه خواهد شد. حامد زمانی،عباس زاده،مهدی حنفی، محسن فروزان و مهران موسوی تاکنون نفرات جدید راه آهن بوده اند.

* راه آهنی ها برای جذب مدافع راست سراغ دوگزینه رفته اند؛ امید نظامی پور از گسترش فولاد و حسین بهرامی از استقلال اهواز. تکلیف این دو بازیکن تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

* محسن فروزان با قراردادی 300 میلیون تومانی به راه آهن پیوسته و 200 میلیون آن را در قالب پیش پرداخت و نقدا دریافت نموده است.

* در جمع راه آهنی ها زمزمه هایی مبنی بر معاوضه ایگور ننزیج گلر اسلوانیایی راه آهن با اومانیا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس به گوش می رسد. گفته می‌شود در صورت تحقق این انتقال مبلغ قرارداد بازیکنان یاد شده با تیم های قبلی خود پابرجا بوده و پول ایگور را تا آخر فصل راه آهن و پول اومانیا را پرسپولیس پرداخت خواهد کرد.

* علی اصغر مدیرروستا شامگاه دیشب در یکی از هتل های تهران با مدیران راه آهن دیدار داشت. علت این دیدار هنوز مشخص نشده است.

* نمایندگان باشگاه روسیه که خواهان بازیکن تیم راه‌آهن هستند  برای آخرین ارزیابی از شرایط میلادمحمدی به قطر خواهند رفت تا بازی‌های وی در قالب تیم امید کشورمان را ببینند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها