يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۸۴۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۷ دی ۱۳۹۴
سرمربی بارسلونا به انتقاد تند از بازیکنان اسپانیول پرداخت و سبک بازی آنها را به فوتبال آمریکایی تشبیه کرد. او به ستایش از آندرس اینیستا کاپیتان تیمش پرداخت و او را یک بازیکن خاص دانست.
به گزارش پایگاه 598، بارسلونا در جام حذفی اسپانیا در حالی که با یک گل از حریف خود اسپانیول در نوکمپ عقب افتاد با درخشش مسی به بازی برگشت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند.

به گزارش SPORT 360، لوئیس انریکه از عملکرد شاگردانش در این دیدار بسیار راضی است اما به انتقاد از بازیکنان حریف پرداخت. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از داوران می‌خواهم که سختگیری بیشتری از خود نشان دهند. بازیکنان اسپانیول بازی درگیرانه و خشنی را در دستور کار خود قرار داده بودند و انگار که فوتبال آمریکایی بازی می‌کنند. اسم این ورزشی که ما به آن می‌پردازیم فوتبال است نه فوتبال آمریکایی. من واقعا نگران شده بودم چرا که همواره بازیکنان ما را می‌زدند.

او ادامه داد: بله بازیکنان در تونل منتهی به رختکن با هم برخورد لفظی داشتند و خودم با گوش‌هایم سخنان رکیک و زشتی از بازیکنان اسپانیول شنیدم. باید داوران در چنین صحنه‌هایی ورود کنند و موضع گیری تندی از خود نشان دهند.

آراد توران و آرتورو ویدال دو خرید جدید بارسلونا برای نخستین بار در دیدار برابر اسپانیول به میدان رفتند. انریکه درباره عملکرد این دو بازیکن گفت: بسیار خوشحالم که می‌توانم از آنها استفاده کنم. آردا توران عملکرد خوبی داشت و به خوبی توپ را به گردش در می‌آورد. ویدال را هم بسیار دوست دارم و در چند دقیقه‌ای که به میدان رفت خوب ظاهر شد.

سرمربی آبی اناری‌ها در ادامه سخنان خود به ستایش از آندرس اینیستا پرداخت و گفت: اینیستا بی نظیر است. تا الان بازیکنی به توانایی‌های او در میانه میدان ندیده‌ام. او به همراه ژاوی خاص هستند. سبک خاص اینیستا در پشت سر گذاشتن بازیکنان خاص است. او خیره کننده است و بسیار خوشحالم که چنین بازیکنی را در اختیار دارم.

انریکه در پایان سخنان خود گفت: پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم و بسیار خوشحالم که با این بازی خوب پیروز شدیم. امیدوارم که در دیدارهای آینده هم با این توان و قدرت برابر حریفان خود بازی کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها