يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۸۵۵۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۱۹ دی ۱۳۹۴
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تهدید کرد که اگر انگلیس وی را از ورود به این کشور منع کند، سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیون پوندی (یک میلیارد دلاری) خود را از اسکاتلند خارج خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، تهدید دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 آمریکا که مالک دو زمین گلف در اسکاتلند است، برای خارج کردن سرمایه گذاری 700 میلیون پوندی از اسکاتلند در شرایطی است که نمایندگان پارلمان انگلیس قصد دارند نشستی را در خصوص بررسی طومار مردم برای ممنوعیت ورود ترامپ به خاک انگلیس به خاطر اظهاراتش ضد مسلمانان برگزار کنند.

بیش از 500 هزار نفر از مردم انگلیس طوماری را در مخالفت با اظهارات ضد اسلامی ترامپ امضا کرده اند و اکنون مجلس عوام انگلیس قصد دارد نشستی را برای بررسی این طومار برگزار کند.

ترامپ خواستار ممنوعیت موقت ورود مسلمانان به خاک آمریکا شده است. نشست پارلمان انگلیس قرار است 18 ژانویه برگزار شود. تنها ترزا می وزیر کشور انگلیس می تواند دستور ممنوعیت ورود ترامپ به این کشور را صادر کند و دیوید کامرون تاکید کرده است که از چنین تصمیمی حمایت نمی کند.

سازمان ترامپ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هر گونه اقدامی که سفر به انگلیس را محدود کند، سازمان ترامپ را مجبور خواهد کرد تا فورا سرمایه گذاری های فعلی و آتی را پایان دهد.

اظهارات ضد اسلامی ترامپ در ماه دسامبر با مخالفت و محکومیت بین المللی روبرو شده است. نخست وزیر انگلیس نیز اظهارات ترامپ را نادرست ارزیابی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها