أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۸۶۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۹ دی ۱۳۹۴
۲۱۵ امین شماره از هفته نامه ۹ دی امروز ۱۹ دی ماه ۱۳۹۴ منتشر شد.

تیتر اول این شماره با بازخوانی نامه مهم امام خمینی (ره) خطاب به نوه اش، فرزند سید مصطفی و منع  سید حسین خمینی از ورود به دسته بندی ها و فعالیت های سیاسی،  به دلایل انصراف سید حسن خمینی از شرکت در آزمون خبرگان پرداخته است.

تصویر یک این هفته مربوط به ویژه نامه ای هشت صفحه ای  است که به  مناسبت آغاز دهمین سال گفتمان سازی برای  الگوی پیشرفت اسلامی منتشر شده است .این ویژه نامه ضمیمه رایگان این شماره از هفته نامه می باشد.

هشدار کارشناسان نسبت به قرار داد های جدید نفتی با عنوان"تکرار کرسنت در دولت یازدهم" را در صفحه اقتصادی بخوانید.

نگاهی بر اختلال رفتاری سایت هاشمی رفسنجانی با تیتر" چرا بر دهان تملق گویان خاک نمی پاشند؟ " در صفحه گزارش سیاسی آمده است.

 " بی اخلاقی غیر اتفاقی!" عنوان مطلبی است که به تیتر بی ادبانه روزنامه منتسب به «صادق خرازی» خطاب به حضرت علامه مصباح می پردازد.

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی با مدیر مسئولی حجت الاسلام حمید رسایی (نماینده مردم شریف تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر) را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت ۹day.ir  مراجعه نمائید. عضو کانال ۹ دی شوید: @www_۹day_ir

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها