أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۸۷۱۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۲     ۲۰ دی ۱۳۹۴
شیث رضایی دلیل خداحافظی خود را فاش کرد کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: دیگر به جایی رسیده بودم که ترجیح دادم بازی نکنم. یک چیزی برایتان می گویم که شاید تا به حال در جایی بازگو نکردم. دو بازیکن در یک تیم پرطرفدار بازی می کنند که به فاصله 20 روز دختردار شدند. یکی از این دو بازیکن نام یکی از دخترهای مربی اش را برای فرزندش گذاشت و دیگری نام دختر دیگر آقای مربی را!
به گزارش پایگاه 598، شیث رضایی مدافع و کاپیتان سابق تیم پرسپولیس که حالا مدتی است فوتبال را کنار گذاشته در گفت وگویی جنجالی درباره علت کنار رفتنش از فوتبال، مشکلش با علی دایی و افشین قطبی و ارش برهانی صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

اهل باج دادن نبودم و نیستم

وی ابتدا درباره علت گوشه نشینی اش در این روزها اظهار داشت: این روزها دوران متفاوتی را می گذرانم. دوره ای است که شرایط خاص خودش را دارد. همانطور که دوران فوتبال بازی کردنم هم شرایط خاصی داشت. الان بیشتر سرم در لاک خودم است. در حال حاضر در شرف ورود به یک دنیای جدید هستم. 

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: فوتبال ورزشی  است که شرایط خیلی جالبی را فراهم می کند که فقط باید فوتبالیست باشی تا آن را درک کنید. من الان بیرون گود هستم چون دوست نداشتم به هر طریقی بازی کنم. من آدمی نیستم که غرورم را زیر پایم بگذارم. بچه شهرستانیم و طوری بزرگ شدم که زیر بار حرف زور نروم و خیلی کارها را نکنم. شاید باید باج می دادم یا مسایلی از این دست ولی من اهلش نبودم. 

نمی توانستم با علی دایی کار کنم

وی درباره کناره گذاشتن فوتبال بیان داشت: دیگر به جایی رسیده بودم که ترجیح دادم بازی نکنم. یک چیزی برایتان می گویم که شاید تا به حال در جایی بازگو نکردم. دو بازیکن در یک تیم پرطرفدار بازی می کنند که به فاصله 20 روز دختردار شدند. یکی از این دو بازیکن نام یکی از دخترهای مربی اش را برای فرزندش گذاشت و دیگری نام دختر دیگر آقای مربی را . من بلد نیستم از این کارها بکنم. نه خودشیرین هستم و نه پاچه خوار. درست است احترام گذاشتن به مربی و معلم کار پسندیده ای است اما گاهی اوقات احترام جای خود را به خودشیرینی می دهد.

شیث رضایی درباره اختلافاتش با علی دایی گفت: علی دایی مربی بسیار بزرگی است او افتخار ایران است اما شرایطی پیش آمد که دیگر نتوانستیم با هم کار کنیم چون افکارمان به هم نمی خورد. دیگر نمی توانستم با علی دایی کار کنم به همین دلیل محترمانه از هم جدا شدیم.

دو بار استقلال من را می خواست 

وی درباره مشکلش با افشین قطبی تصریح کرد: من با قطبی مشکل خاصی نداشتم. او دو روز بود به ایران آمده بود و وقتی سر تمرین آمد به طرز عجیبی با من سلام علیک کرد و مشخص بود پرش کرده اند. به هرحال آن روزها گذشت و دیگر نمی خواهم به یادشان بیاورم. هشت سال پیراهن پرسپولیس را با افتخار پوشیدم و هیچگاه پول برایم ملاک نبود. به مکه ای که رفته ام قسم می خورم در مدت 8 سال بازی کردن برای پرسپولیس کمتر از 800 میلیون تومان پول گرفته ام ولی من هیچ وقت از آنها شکایت نمی کنم چون عاشق پرسپولیسم. فکر می کنم تتو کردن نام پرسپولیس گواه همین قضیه باشد. 

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه از پیشنهاد استقلال به خودش صحبت کرد و اذعان داشت: دو بار استقلال من را می خواست اما به آنجا نرفتم. آخرین بار زمانی بود که علی فتح الله زاده مدیرعامل این تیم بود و بعد از رد کردن پیشنهاد آنها به مس  کرمان رفتم.

خیلی ها قبل از من بعد از پرسپولیس به استقلال رفتند اما من نمی توانستم. فوتبال حرفه ایم را با پرسپولیس شروع کرده بودم و با هوادارانش بزرگ شده بودم. با دو قلوی پاره و دماغ شکسته برای پرسپولیس بازی کردم و به آن افتخار می کنم. حاضر شدم با نوجوانان پرسپولیس تمرین کنم اما از این تیم جدا نشوم حالا هم تا ابد پرسپولیسی خواهم ماند ولی به هواداران تیم های دیگر هم احترام می گذارم. 

به ورزش اعتیاد دارم

وی در ادامه افزود: همیشه رک حرف زدم و شاید همین مساله جلوی پیشرفت من را گرفت. اما روزی دست خداست و به جز خدا زیر بلیت هیچ کسی نمی روم. وقتی هم که بازی می کردم چون توان فنی ام بالا بود مربیان مجبور می شدند من را بازی بدهند. اتفاقا وقتی کاپیتان پرسپولیس بودم اکثر بازیکنان از من خوششان نمی آمد چون از کریم باقری یاد گرفته بودم انضباط حرف اصلی را می زند. اعتقاد داشتم بازیکن داخل زمین و وقتی من کاپیتان هستم نباید حاشیه درست کند. به همین دلیل هم سن و سال هایم به غرروشان برمی خورد. 

کاپیتان پیشین پرسپولیس در باره اینکه علی رغم کنار گذاشتن فوتبال هنوز از لحاظ فیزیکی روی فرم باقی مانده است، خاطرنشان کرد: من اعتیاد دارم. من به ورزش اعتیاد دارم. 31 ساله هستم و هر روز تمرین می کنم تا روی فرم باقی بمانم. جالب است بدانید دو بار از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم که برگردم اما یک عده نگذاشتند این اتفاق رخ بدهد. 

در ماجرای فرهاد مجیدی من قربانی شدم

وی درباره درگیری مجازی اش با آرش برهانی افزود: نسبت به بعضی چیزها حساسیت دارم. آرش طرفدار استقلال است و می تواند از تیم خودش دفاع کند اما نباید به بقیه تیم ها و سلایق بی احترامی کند من هم جواب او را دادم. یادم می آید امیرحسین صادقی در بازی های دربی می آمد و داخل زمین ما گرم می کرد. من دلیل کارش را نمی دانستم اما می رفتم و وسط استقلالی ها گرم می کردم تا کم نیاورم. 

شیث رضایی در پایان درباره دربی معروف 69 و جا ماندن معروفش از فرهاد مجیدی گفت: منتظر بودم تا این سوال را از من بپرسید. از امیر قلعه نویی، فیروز کریمی، فراز کمالوند و فرهاد کاظمی که فنی تر در این فوتبال وجود ندارند. من از خیلی از این عزیزان سوال کردم و آنها تقصیر من را روی آن گل کمتر از 20 درصد می دانستند ولی من قربانی شدم. 

منبع: کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها