أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۸۷۴۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۲۰ دی ۱۳۹۴
اخبار برخی رسانه ها پیرامون حمله عناصر داعش به نظامیان ترکیه ای در البعشیقه عراق تکذیب شد.
به گزارش پایگاه 598، فرماندهی عملیات مشترک عراق درگیری بین نیروهای ترکیه ای و عناصر داعش در منطقه البعشیقه عراق را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه سومریه، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه ای اعلام کرد: خبر برخی رسانه ها به نقل از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه مبنی بر درگیری بین نیروهای ترکیه ای حاضر در خاک عراق و عناصر تروریستی داعش در بعشیقه در استان نینوا صحت ندارد. این حادثه نه در بعشیقه و نه در هیچ منطقه دیگری روی نداده است.

لازم به ذکر است که برخی منابع خبری از مقابله نظامیان ترکیه ای با حمله عناصر داعش به پایگاه زلیکان در بعشیقه در شمال استان نینوا خبر داده و اعلام کردند که ۱۷ تن از مهاجمان در این حمله کشته شدند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه مدعی شده بود که حمله داعش به پایگاه نظامی محل استقرار نظامیان ترکیه در عراق، نشان می دهد که تصمیم کشورش برای استقرار نظامیان خود در خاک عراق توجیه پذیر است.

لازم به ذکر است که «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق بار دیگر از دولت ترکیه خواست نظامیان خود را از خاک عراق خارج کند چرا که عراق هرگز اجازه نخواهد داد این نیروها به هر علتی که وارد عراق شده اند در این کشور باقی بمانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها