أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۹۳۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۳ دی ۱۳۹۴
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس ضمن تقدیر از اقدام نیروی دریایی سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی که به حریم آبی کشورمان وارد شدند، گفت: مجلس با تمام توان از نیروی دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح حمایت می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه، گفت: اقدام نیروی دریایی سپاه نشان دهنده اقتدار، تسلط و توجه کامل به حفظ تمامیت ارضی کشور در دریا، زمین و آسمان است.

وی ادامه داد: این اقدام نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد که هیچ نیرویی از هر قدرتی نگاه غیرمسالمت آمیز به مرزهای کشور ما داشته باشد و بیانگر اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آبهای حوزه خلیج فارس است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: موضوع تجاوز تفنگداران آمریکایی به حریم دریایی ایران در حال بررسی است و قطعا اطلاعات افراد دستگیر شده بررسی خواهد شد. علل ورود این افراد به آبهای سرزمین ایران و قصد و هدفمشان از این اقدام مورد بررسی قرار می‌گیرد و ترتیبات لازم برای برخورد با این موضوع اتخاذ خواهد شد.

نقوی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام توان از اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند.

وی در پایان گفت: در حالیکه در منطقه ما پر از دود و آتش و کشتار و ترور و قتل عام است اما ما شاهد امنیت در کشورمان هستیم و این نشان‌دهنده اقتدار نظام است؛ در همین زمینه مجلس شورای اسلامی از همه نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها