کد خبر: ۳۵۹۵۸۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۹     ۲۴ دی ۱۳۹۴
اعتراف یک رسانه اصلاح طلب به وجود نفوذی در تشکیلات خبری اش در حالی است که این جماعت تاکنون منکر وجود نفوذی های دشمن بودند و اساسا اصل نفوذ را توهم می پنداشتند.

به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی در سایت شخصی اش نوشت:کانال تلگرامی اصلاح طلبان روز گذشته بعد از بازداشت سربازان آمریکایی متجاوز به آب های کشورمان، خبر این موضوع را به صورت جهت دار و در حالی که آمریکایی ها را تبرئه و سپاه پاسداران حافظ مرزهای کشورمان را متهم به دروغگویی می کرد، منتشر کرد! در پی این اقدام ذلت بار، حجت الاسلام حمید رسایی با قرار دادن تصویر زیر در کانال تلگرامی خود به این اقدام اعتراض کرد که هموطنام بسیاری از آن استقبال کردند:

 

 

چند ساعت پس از انتشار این پست در کانال رسایی، مجمع اصلاح طلبان مجبور به موضعگیری شد و ضمن حمله به نماینده تهران، در اقدامی مثبت از خوانندگانش عذرخواهی کرد و اعلام کرد که ادمین کانالش را اخراج کرده است.

 

 

اما قسمت جالب داستان این بود که این کانال خبری اصلاح طلبان مجددا در شب گذشته با قرار دادن پستی دیگر، انتقادات های به خود را کینه جویی تفسیر کرد و اعلام کرد که انتشار این خبر کار ادمین نفوذی بوده که اخراج شده است!

اینکه واقعا کسی از این کانال خبری اخراج شده یا نه یا اساسا تغییر و تحولی در آن رخ داده یا نه، در صورتی قابل اثبات است که هویت فرد مذکور مشخص شود اما نکته مهمتر، اعتراف یک رسانه اصلاح طلب به وجود نفوذی در تشکیلات خبری اش در حالی است که این جماعت تاکنون منکر وجود نفوذی های دشمن بودند و اساسا اصل نفوذ را توهم می پنداشتند.

این آخرین پستی بود که رسایی از این واکنش، در کانال خود قرار داد:

 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها