أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۰۳۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۹ دی ۱۳۹۴
فرماندار قم خبر داد؛
رضا سیار فرماندار قم با اعلام تایید صلاحیت 67 نفر از ثبت نام کنندگان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم اظهار داشت:در مجموع ۸۴ نفر از نظر هیئت اجرایی و همچنین هیئت نظارت بر انتخابات استان قم رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت در استان قم داشتیم که از این تعداد ۴۳ نفر رد صلاحیتی و ۴۱ نفر عدم شامل احراز صلاحیت بودند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا سیار فرماندار و دبیر ستاد انتخابات استان قم در همایش آموزشی نقش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در انتخابات که در سالن همایش های شهید آوینی این اداره برگزار شد، اظهار داشت: مرحله صلاحیت سنجی در هیأت نظارت هنوز در حال انجام هست و به پایان نرسیده است؛ اما در هیأت نظارت استان هم نتایج اعلام شده  و کسانی که رد شده بودند با مستندات و دلایل پذیرفته نشدنشان نیز ارائه شده است.

وی با اشاره به بیان وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد در نظارت بر اصحاب رسانه، ابراز داشت: در این روزها برخی رسانه های نوشتاری یک سری رفتارهای غیر عادی دارند که برای برخورد با آنها مسیر قانونی خود را طی می کنیم؛ ولی آنچه مهمتر است فضای مجازی است که در این فضا اداره کل ارشاد و دستگاه های مرتبط وظیفه دارند تا جلوی سوء استفاده ها گرفته شود و جلساتی هم دراین رابطه تشکیل شده است، بنابراین همان پیگیری مطبوعات نوشتاری در فضای مجازی هم باید باشد.

فرماندار قم افزود: اگر در روزهای آینده برخوردی با کسی در این فضا صورت گرفت، جای اعتراض نباشد؛ چرا که تا 29 بهمن به کسی حق تبلیغ داده نشده است و از طرفی نحوه تبلیغات مجاز در قالب دستور العمل های مجاز به چاپ خانه ها اعلام شده است که رعایت آن برای همه لازم است.

وی با بیان این که رسانه های دولتی حق تبلیغ از هیچ شخصی را ندارند؛ خاطرنشان کرد: وظیفه مطبوعات سنگین است و آنها می توانند حماسه ای در انتخابات به پا کنند و آن ها باید در فضای پیش رو شور و نشاط را برقرار کنند.

سیار ابراز داشت: مطبوعات و رسانه ها از پرداختن به خط مشی رهبر معظم انقلاب نیز غافل نباشند مخصوصا با فضایی که به جهت توافق هسته ای به وجود آمده است بیشتر می تواند فضای نشاط و تشویق را برای حضور مردم انتخابات فراهم کنند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها