کد خبر: ۳۶۱۲۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
شهاب عباسی درباره فعالیت های فعلی خود بیان کرد که در حال مذاکراتی برای ساخت یک مجموعه در ایام نوروز است که هنوز به قطعیت نرسیده است.
به گزارش پایگاه 598، شهاب عباسی بازیگر و کارگردان مجموعه های طنز با اشاره به فعالیت های خود در حوزه ساخت یک مجموعه طنز و طرح هایی که در این زمینه دارد، بیان کرد: در حال مذاکراتی هستیم و ممکن است بخواهیم مجموعه‌ای طنز را برای ایام نوروز داشته باشیم.

وی درباره طرحی که دارد و همچنین تیمی که قرار است با آنها کار خود را شروع کند، عنوان کرد: از آنجایی که هنوز هیچ چیز به قطعیت نرسیده است، نمی توان خبری را در این باره اعلام کرد حتی مشخص نیست بودجه ای که به ما می رسد چقدر خواهد بود و تا لحظه آخر که بودجه امضا نشود سخنی نمی توان گفت.

کارگردان «دست به نقد» همچنین درباره این مجموعه که از شبکه «نسیم» روی آنتن رفت و بخشی از آیتم های آن همچون «خندوانه» پخش نشد، بیان کرد: به هر حال ما آیتم های مورد نظر خود را می سازیم و این به سیاست شبکه نسیم مربوط می شد که بعضی از آیتم ها را پخش نکند چون آنها کارفرمای ما هستند و در این باره اختیار دارند که چه بخشی از آیتم ها را پخش کنند و چه بخشی را پخش نکنند.

وی اظهار کرد: البته آیتم هایی هم بودند که خود من فضای آنها را دوست نداشتم و فکر می کنم بهتر می توانستیم آنها را بسازیم. به هر حال هر کاری از قوت و ضعف هایی برخوردار است ولی درنهایت فکر می کنم اگر یک سری از آیتم هایی که پخش نشدند روی آنتن می رفتند بار کمدی کار خیلی بهتر می شد.

عباسی در پایان بیان کرد: با این حال بیشتر آیتم هایی که ساختیم از شبکه نسیم پخش شد و حتی بعضی از آیتم ها را هم با یک اصلاح دوباره روی آنتن بردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها