يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۱۳۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
قائم مقام معاون سیما گفت: مزایده شیوه‌ای جدید برای جذب تبلیغات است و به این دلیل که هنوز به ثمر نرسیده است، اطلاع زیادی درباره آن ندارم.

به گزارش پایگاه 598، «رضا پورحسین» قائم مقام معاون سیما در حاشیه افتتاحیه شبکه تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال فارس درباره موضوع مزایده تلویزیون در آگهی‌های بازرگانی گفت: تلویزیون تا به حال دخالتی در آگهی‌های بازرگانی نداشته و پیگیری امور بازرگانی به عهده معاونت مالی است. تلویزیون در حوزه تبلیغات هیچگونه دخالتی نداشته و موظف است در هر ساعت از شبانه روز هرگونه آگهی خواسته شده را پخش کند.

وی درباره اینکه آیا تیتراژ سریال «معمای شاه» همچنان با صدای سالار عقیلی پخش خواهد شد؟ گفت: خیلی افراد از من می‌پرسند که با حضور سالار عقیلی در شبکه «من و تو» آیا تیتراژ سریال معمای شاه پخش می‌شود؟ و من به آنها جواب دادم که بله تیتراژ پخش خواهد شد.

قائم مقام معاون سیما در پاسخ به سوالات دیگر خبرنگار مبنی بر بودجه‌ای که قرار است به سازمان صدا و سیما اختصاص یابد،گفت:تا به حال بودجه‌ای که در اختصاص صدا و سیما قرار گرفته، بودجه‌ای نبوده که در شان فرهنگ و هنر این مملکت باشد.با توجه به اهمیت فرهنگ و هنر اقتضا می کند که بودجه نویسی ویژه‌ای تعیین شود.

پورحسین افزود:فرهنگ و هنر بخصوص در کشور ما یک جریان اندیشه ساز و رفتار ساز است و قاعدتا برای رفتارسازی و فرهنگ سازی در اندازه ملی و بین المللی باید هزینه کنیم همانطور که همه دنیا در این مورد هزینه می‌کنند. 

وی ادامه داد:هرگز این را نمی‌گویم که بودجه‌ای که در اختیار سازمان صدا و سیما قرار گرفته، خوب نیست، اما برای رسانه ملی به اندازه کافی نیست و این بحث بودجه شامل دستگاه‌های دیگر نیز می‌شود. بخشی از این موضوع نیز تابع شرایط کشوری و تنگناهای مالی است و بخش دیگری هم به نگرش مسئولان فرهنگ و هنر بر می‌گردد.

پورحسین افزود: سازمان صدا و سیما در بودجه سالیانه تکلیف می‌کند که بخشی از بودجه را از طریق آگهی‌های بازرگانی تامین کند. در ادامه مزایده شیوه‌ای جدید برای جذب تبلیغات است و به این دلیل که هنوز به ثمر نرسیده است، اطلاع زیادی درباره آن ندارم.

قائم مقام معاون سیما درباره برنامه‌های مربوط به انتخابات و بحث جناح بندی در این دست برنامه‌ها گفت: طبق قانون انتخابات، کاندیدا بعد از اعلام نهایی و تاریخ مشخص نمی‌توانند از فرصت حضور در رسانه استفاده کند،حتی الان و قبل از اعلام اسامی پیش بینی‌های خود را شروع کردیم و جلوگیری از استفاده‌های شخصی برخی از کاندیدا کاری دشوار است. در مورد انتخابات ریاست جمهوری مسئله فرق می‌کند،اما درباره انتخابات مجلس خبرگان هر کدام از شبکه‌های استانی زمان مشخصی را برای کاندیدا قرار می‌دهند و قطعا این نحوه کار را نمی‌توان جناحی قلمداد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها