يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۱۳۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
از آخرین بازیگرانی که به سریال نوروزی «بیمار استاندارد» پیوسته اند حمید لولایی است که قرار است در این سریال نقش نصرت را بازی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: سریال نوروزی «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی این روزها مراحل پیش تولید خود را طی می کند تا در چند روز آینده کلید بخورد.

به تازگی حمید لولایی نیز به جمع بازیگران این سریال که که بهرام توکلی فیلمنامه آن را نوشته، پیوسته است و نقش نصرت را در سریال دارد.

«بیمار استاندارد» به تهیه کنندگی ردایی ساخته می شود و تاکنون لوکیشن های این سریال در مناطقی از جمله انقلاب، پیروزی و بلوار ارتش تعیین و نهایی شده اند.

هم اکنون تا پایان قسمت دوازدهم این سریال به نگارش درآمده است و تنها دو قسمت دیگر از نگارش فیلمنامه این سریال باقی مانده است.

از بازیگران این سریال با بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود، اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا قرارداد بسته شده است.

«بیمار استاندارد» دربارۀ شخصیتی به نام بهنام با بازی بابک حمیدیان است که بازیگری خوانده و با یک شیوه درمانی درگیر می‌شود و به ماجراهایی قدم می‌گذارد که تا به حال تجربه نکرده است.

این سریال در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی و در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در نوروز ۹۵ تهیه و تولید می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها