يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۱۵۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
تکاوران و تفنگداران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از رزمایش ولایت۹۴ به اجرای دفاع ساحلی پرداختند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم اعزامی به کنارک، در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش بزرگ نیروی دریایی ولایت 94 ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های این نیرو از جمله تفنگ‌داران و تکاوران به انجام عملیات دفاع ساحلی پرداختند.

در این مرحله از رزمایش که با حضور دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد، واحدهای شناور دشمن فرضی توسط قایق‌های آذرخش و شهاب که به راکت‌انداز مجهز هستند، منهدم شدند.

همچنین کماندوهای مجهز به 7-RPG  برخی از واحدهای شناور دشمن را در این تمرین ساحلی، منهدم کردند.

اجرای عملیات مین‌ریزی غیرکلاسیک توسط قایق‌های هجومی رعد، اجرای عملیات دفاع ساحلی توسط توپخانه‌ ساحلی، اجرای عملیات تخریب ساحلی، اجرای تازش موتوری در ساحل توسط موتورهای دوچرخ و چهارچرخ مجهز به دوش‌پرتاب، از دیگر برنامه‌های انجام عملیات دفاع ساحلی بود که توسط یگان‌های تکاور نیروی دریایی ارتش صورت گرفت.

لینک دانلود1


 

لینک دانلود2



لینک دانلود3 


لینک دانلود4 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها