يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۱۷۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
دانشجویان در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی امروز مقابل وزارت نفت تجمع می کنند.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به ایرادهایی که قراردادهای جدید نفتی دارند دانشجویان مکررا به مسئولان دولت هشدار دادن و خواستار اصلاح ایرادات شدند.

وی افزود: علیرغم هشدارهایی که داده شد ژنرال خوانده‌های وزارت نفت هیچ اقدامی برای اصلاح مشکلات این قراردادها نداشتند به همین خاطر تصمیم گرفتیم در راستای عمل به امر معروف و ناهی از منکر اقدامی اعتراضی داشته باشیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: در اولین گام دانشجویان امروز تجمع اعتراضی در رابطه با نسل جدید قراردادهای نفتی (Ipc) برگزار می کنند.

وی گفت: این تجمع با عنوان « تاراج ثروت ملی» ساعت  10صبح امروز در برابر ساختمان وزارت نفت با حضور تشکل‌های جنبش عدالتخواه دانشجویی،بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی و دانشجویان دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
ای والله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها