امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۶۱۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
فيلم‌های ديگری كه گلشيفته در آن‌ها بازی می‌كند و قرار است در آينده اكران شوند فيلم فرانسوی به نام (Si tu meurs, je te tue) و در نقش یکم به كارگردانی (Hiner Saleem) و در فيلم (Chicken with Plums) به كارگردانی (Vincent Paronnaud) و (Marjane Satrapi) حضور داشته است. فراهانی چندی پیش در اظهاراتی که همراه تصاویر وی در نشریه مد wox - که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد- گفته بود که از حجاب متنفر است.
سرویس نقد رسانه پایگاه 598/فیلم جای اژدها (There be dragons) فیلمی به کارگردانی رولند جفی و بازیگری گلشیفته فراهانی در نقش لیلا محصول سال ۲۰۱۱ است.فراهانی در پروژه تازه کارگردان رولند جافی که یک فیلم درام است،در نقش لیلا با او همکاری می‌‌کند. 
فیلم There Be Dragons محصول سال 2011 میلادی– اسپانیا و در ژانر بیوگرافی، درام به مدت 122 دقیقه می باشد و دیدن این فیلم به افراد زیر 13 سال در خارج از ایران نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.
 

 
داستان فیلم در بحبوحه ی جنگ داخلی اسپانیا و در حالی که وحشت همه جا را فرا گرفته، او توسط یک روزنامه نگار به ارتباطات عمیق پدرش و نفوذ عمیق و تاریک او در زندگی است، پی می برد.

 

 
 
 
Charlie Cox, Wes Bentley and Dougray Scott
فيلم‌های ديگری كه گلشيفته در آن‌ها بازی می‌كند و قرار است در آينده اكران شوند فيلم فرانسوی به نام (Si tu meurs, je te tue) و در نقش یکم به كارگردانی (Hiner Saleem) و در فيلم (Chicken with Plums) به كارگردانی (Vincent Paronnaud) و (Marjane Satrapi) حضور داشته است.
فراهانی چندی پیش در اظهاراتی که همراه تصاویر وی در نشریه مد wox - که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد- گفته بود که از حجاب متنفر است.


 

 
از دیگر سو گلشیفته فراهانی در فیلم "جای اژدها" براحتی دوگاری اسکات بازیگر مرد فیلم  را می بوسد و با لباس خواب در کنار وی در تختخواب هتل می خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند. اینجاست معلوم می شود که چرا این هنرپیشه جوان پیش از این موفق، باید از حجاب متنفر باشد.
 

 
 
 

 
چندی پیش نیز جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر ارشاد نیز  در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران گفته بود:«من در دوره مسئوليتم يك بار درباره گلشيفته فراهاني گفته بودم كه مي‌تواند برگردد. در آن مقطع اين امكان وجود داشت. ولي بعدا اتفاق‌هاي ديگري افتاد. ممكن است من ۲۰ سال پيش به كسي رأي داده باشم كه الان قبولش نداشته باشم. در اين يك سال و نيم شرايط تغيير كرد و ديگر مشكل گلشيفته فراهاني در حوزه اختيارات ما نيست. اخيرا هم شنيده‌ايم اين بازيگر در فيلمي در كردستان بازي كرده كه صحنه‌هاي ناجوري دارد. که در این صورت بعید است خود جامعه بازیگری علاقه به حضور ایشان داشته باشد.»


 
 
اما این داستان روی دیگری هم دارد، پیش از این و درست در زمانی که گلشیفته فراهانی در فیلم "ریدلی اسکات" بازی کرد و پس از آن عکس های بی حجابش در رسانه ها و سایت های اینترنتی پخش شد؛ برخی از صاحب نظران حوزه فرهنگ و هنر که سابقه غرب را در چنین پروژه هایی دیده بودند زبان به هشدار گشودند؛ آنها نمونه های مختلفی چون گلشیفته فراهانی را دیده بودند، چه از نوع وطنی آن که در سال های پس از پیروزی انقلاب نمونه های متنوع داشت و چه از انواع دیگر غیر وطنی اش.
کم نبودند کسانی مانند فراهانی که امید هالییوودی شدن و تبدیل شدن به ستاره سینمای ینگه دنیا به سنت های وطنی اش پشت پا زدند و همه چیز را نادیده گرفتند.
 اما در نهایت وقتی استفاده تبلیغاتی این ستاره ها به پایان می رسد اندک اندک حتی نشریات مبتذل مد هم به سراغ آنها نخواهند رفت و تازه تلخی غربت و مزه گس آلت دست شدن حس می شود. احساس بدی آنقدر بد که تلخی آن را حتی می شود از یادداشت پدر گلشیفته یعنی بهزاد فراهانی حس کرد.
"این روزها بیش از هر چیز به یاد بچه هایی هستم که ایران نیستند و در خارج از کشور فعالیت می کنند، نقاشان، موسیقی دان ها، بازیگران، کارگردانان و... همه هنرمندانی که ایران را ترک کرده اند و دور از اینجا مشغول کارهای هنری شده اند، دلیل آنها برای ترک ایران هر چه باشد،ما باید به این فکر کنیم که چه راهی برای آنها وجود دارد. ما غربت را نمی شناسیم و وقتی از آن دور هستیم، درکی از آن نداریم، اما وقتی در آن قرار می گیریم، می فهمیم خیلی سخت تر از آن چیزی است که تصور می کرده ایم. من وقتی که در پاریس سکته کردم و چند روزی خوابیدم. ایرانی های مقیم آنها به دیدنم آمدند و بسیار به من لطف کردند. وقتی به این اتفاقها نگاه می کنم، می بینم جوانانی که ساکن خارج از ایران هستند،عاطفه شرقی شریف خود را دارند، اما غصه ناهنجارغربت هم در دلشان هست و آنها را رنج می دهد. وقتی از دور به آنها نگاه می کنیم، می بینیم دارند زندگی می کنند، کار می کنند و... اما غصه هایشان را نمی بینیم، چرا شرایط باید طوری باشد که هنرمندان اهل فکر ما ترجیح بدهند جای دیگری زندگی کنند؟ این موقعیت باید سامان داده شود. دولت باید با کسانی که از اینجا رفته اند، برخورد موجهی داشته باشد، چون هنرمندان ما، انسان های شریفی هستند. انسان هایی اهل فکر که به امور ناهنجار اشتغال دارند، بلکه اهل فکر و فرهنگ هستند. هم دولت و هم ما باید شرایطی را فراهم کنیم که هنرمندانمان برای بازگشت احساس امنیت کنند و به فکر برگشتن باشند. اما این اتفاق نمی افتد و این تلخ است... خیلی تلخ است."

اما چه باید کرد که الغریق یتشبث بکل حشیش- کسی که در حال غرق شدن است به هرچیزی چنگ می زند- و همین شد که هر روز گلشیفته بیش از دیروز پل های پشت سرش را خراب کرد و از آن سو هم نتوانست تا جای پای محکمی برای خودش دست و پا کند. حالا گلشیفته فراهانی در فیلم های دست چندم بازی می کند و با مجله های مد- و نه سینمایی- مصاحبه می کند و در این سو پدرش یادداشت های ملتمسانه می نویسد؛ اما خود کرده را تدبیر نیست!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸۵
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۱۳
دنیاگنوگه بذاریدبه کارش برسه
پاسخ
نسیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۳
۱۳
مطالب خیلی جالب بودن متاسفانه آبی که ریخته شدرو زمین دیگه نمیشه جمعش کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
آب نه عزیزم
بگو آبرو
بگو حیثیت
بگو غیرت
بگو عفاف
بگو پرپر شدن گل گلشیفته
هنوز بازیهای گیس بریده یادمان نرفته و.....
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
آب رو که رو زمین نمی ریزن.....
آبی که _________ بریزه رو نمی شه جمعش کرد....
خودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۲
۱۴
خدا به ما رحم کند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۵۱
۷۳
دنیا برای گلشیفته خیلی بزرگتر از این حرفها است او حتما موفق خواهد شد به کوری چشم شماها ی عقب مانده >
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
این دنیایی که شماها درآن زیست می کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
اگه لخت شدن تمدن بود حیوانات متمدن ترین جانداران روی کره زمین بودند.ای خلیفه الله
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
اگه اینطوری بمیره باید بگی جهنم براش بزگتره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
نه این خودزنی است! دین اجباری نیست ولی با بی حیایی مبارزه می کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
بله !! خدا کند توبه کند وگرنه موافقم که در دور شدن از ادب و اخلاق مرزی را تصور نخواهد کرد. چه می کند این جاهلیت مدرن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
ما هم همین را می گوییم! عوض خفه شدن در منجلاب دنیای کوچک غرب به دامان خدای مهربان پناه ببرید!
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
آره بابا، هنوز این دختر هرزه خیلی از جاهای این دنیا رو نرفته تا بتونه بیشتر از این خودشو به گند بکشه 000
لذا دنیا برای گلشیفته خیلی بزرگتر از این حرفها است 000
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
موفق در چی ؟ در فحشا ؟ اسمشو می ذارید موفقیت ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
بی حیایی و برهنگی که پیشرفت نیست عزیزم
يه دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
يه همچين نظري تاسف باره - ميگن آدمو سگ بگيره جو نگيره ه ه ه ه ه ه ه ه
رها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
مغزت خيلي كوچيكه به نظرم فقط نوكه بينيتو ميبيني
یه دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
خدا 32 تا دندون داده 1 زبون این دندونا و زبون فقط برای چشیدن غذا و جویدن غذا نیست کاش بعضیا درک اینو داشتن که قبله اینکه حرفی رو با زبونشون بچرخونن با دندوناشون بجوند...گلشیفته حتما روزی پشیمان میشود که خیلی دیر است.اهای تو که جلو تر از ماهای عقب مونده ای اگه دنیای گلشیفته تو غربت بزرگه تو چرا موندی.
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۹
معلوم نیست آقای فراهانی که از فرار هنرمندان از این کشور میگوید منظورش کدام هنرمندان است ، البته هنوز بسیاری از هنرمندان ما در داخل مشغول کار خود هستند و نه تنها کسی مانع کار آنها نشده که در بسیاری از موارد مورد تقدیر نیز قرار گرفته اند . البته اگر کسی بخواهد بنام هنر ارزشهای ایرانی و اسلامی ما را لگدکوب کند نمیتواند در این دیار جایگاهی داشته باشد . لابد دختر خانم شما میخواست که این کارهائی را که در خارج انجام میدهد در اینجا نیز انجام دهد که البته مورد پسند جامعهء انقلابی ما نیست ولی باید بدانید اکنون این دختر با کارهایش برای شما نیز دردسر ساز شده است . مگر در زمانی که د رفیلمهای زیادی مانند در باره الی و یا میم مثل مادر یا سنتوری و ... در ایران بازی کرد مورد تقدیر ملت ما نبود او باز هم میتوانست د راین کشور نخبه و سرآمد باشد و مایه افتخار شما و کشور ولی فریب خورد و سقوط کرد . شاید دیگر راه بر گشتی در شرائط فعلی برای وی وجود نداشته باشد . ولی خودت میتوانی ( البته اگر نفوذی در وی داری ) با سفر بخارج ونصیحت وی از سقوط بیشترش پیشگیری کنی .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۴
۴
ناشناس گرامی راست می گه منظور از دنیای بزرگ آخرته نه این دنیای فانی جفتشون موفق باشن
پاسخ
اميني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۱۰
شرم آوره
پاسخ
ناشناس م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۶
اگه روشنايي چشم به نظر توي ناشناس اينه پس خواهر و مادرت همچه كاري بكنن چشم تو روشن تر ميشه !!!!!!!!!!!!! چرا چشم ديگرون كور بشه؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱۱
سکه شد یک ملیون!!!!
پاسخ
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
سکه رو هم یک سری آدم وطن فروش گرون میکنن تا امثال شما دشمنان داخلی و دشمنان خارجی بهانه ای برای نق زدن داشته باشند...
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
وقتی 400 تومان بود ما نداشتیم بریم اما از انقلاب دفاع می کردیم وقتی شد 1 میلیون هم نداشتیم بخریم اما باز از انقلاب دفاع می کنیم مشکلات حل شدنیست اما بی عزتی در مان ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
یه موقعی 1 دلار 7 تومان بود...قبل از انقلاب...الان در بهترین وضعییت میگن باید 1226 تومان باشه!یعنی حداقل 175 برابر!
ص
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۴
خیلی وقتها آدم ازکارهای خود پشیمان می شود،اماشخصیت انسان اگرشکسته شود،جمع کردنش ازخرده شیشه خطرناک تراست وزخمهای آن بسی دردناک .اگرقبل ازاعمالمان اندکی فکرکنیم،شرمنده دنیاوقیامت نخواهیم شد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۳
مگر پیشرفت کردن به مبتذل بودنه اونها عقب مانده اند که به عصر جاهلیت برمیگردند
پاسخ
,وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۷
۵
شمای جلو افتاده!
چشمت کوره و خبر نداری
پاسخ
666
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۳۴
واقعا باید به حال ایران و ایرانیان تاسف خورد که به عوض حمایت همه جانبه از بازیگرشان کار های وی را بی شرمانه میخوانند، واقعا باید تاسف خورد به حال این مردم که به جایی رسیده اند کهدیدن صحنه ی اعدام یک انسان برایشان خوشایند تر است تا دیدن صحنه ی بوسه ی یک جوان با معشوقه اش،جز تاسف از این بدبختی چیز دیگری نمی توان گفت،تاسف،تاسف،تاسف.
پاسخ
A
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
666 جزء علائم شیطان پرستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
این عشق نیست! پستی و کجی و زشتی است. این کج فهمی است. اگر معشوقه درست است پس ازدواج چیست؟ انسان ها قانون و قاعده دارند. در تمام دنیا. دین اجباری نیست ولی بی بند وباری و خرافات و کج فهمی مورد تایید نیست. پیامبران به حال امثال شما تاسف می خورند و دوست دارند این زنجیر ها را از شما باز کنند تا بتوانی آزادانه فکر کنی. البته پذیرفتن دین بعد از آن باید آزادانه و از روی تعقل باشد وگرنه از شما نمی پذیرند!! حال باید به حال چه کسی تاسف خورد؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
خوب بازی می کند! اما هنر؟ بویی از هنر به مشام نمی رسد! برای سطح فکر شما که با این همه رسانه ملت بزرگ ایران را نمی شناسید متاسفم! خوب زندگی خواهیم کرد در چاچوب زندگی یک انسان.
z
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
به حال خودت تاسف بخور که رفتی انگلیس و در کشور خودت جایی برای ابراز وجود نداری.
جان فداي رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
ايراني جماعت رو به غيرتش ميشناسن احتمالا تو خانواده شما اين كار عادي هستش!!!!!!!!!
ندا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۶
همون بهتر كه يك ننگ از كشور ايران رفت اميدوارم كساني كه مثل اين باعث ننگ جامعه هستند يا خدا نابودشون كنه يا مثل اين خودشون بذارن و برن...
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۶
من بعنوان يه ايروني فيلمهاي گلشيفته رو ديدم خوب بودند ولي حركت زشت ايشون بدور از هويت يه ايروني بودبراشون متأسفم و ديگه به بودنش احساس شرم دارم
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۴
گل شیفته در یک مقطعی که مورد نیاز و طمع سیاسی غرب بود قدری به او از نظر رسانه ای در غرب بها داده شد و انون احساس میکند از اینجارانده ودرآنجا مانده است لذا هنر ندارد بفروشد .........روآورده والا چاره ای ندارد راز بقا به این هم میگویند
پاسخ
h
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۴
خاک بر سر بعضی ها که این جور چیزا را پیشرفت می دونند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۳
اگر بي حيايي، پيشرفت و تمدن است كه خر از همه پيشرفته تر است به جهت آنچه از همه بزرگتر دارد. اگر فاحشه گري نشان از رشد فكري مي باشد مرغ و خروس متفكر ترين موجودات هستند.
خوشا به غيرت خروس كه از آقاي فراهاني با غيرت تر است و خوشا به كلاغ كه با تمام سياهي از گلشيفه فراهاني با حياتر است.
پاسخ
هو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۳
در طول تاریخ ذات ایرانی با برهنگی همخونی نداشته واین برهنگی برای ایرانی ننگ است
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱۵
میومد بغل خودم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
خاک برسرت
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
ايكاش اين غيرتمند هاي ايراني فيلم فقر و فحشاي هنرمند بزرگ ايران يعني اقاي ده نمكي را هم مي ديدند .
پاسخ
یکی از منسوبین سرافکندۀ اقوام فراهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
۷
۶
متأسفم برای هنرمند نماهایی همچون فراهانی به جای اینکه دنبال ریشه یابی علت اصلی انحراف و به منجلاب فساد وفحشاءکشیدن امثال فراریان بسوی خود فروشی فرهنگ وسنت فروشی وطن فروشی و... وآلت دست و تفالۀ صهیونیسیم کثیف و رذل و پست و مربی ابلیس و... را در نحوۀ تربیت ِخود ِخانواده و آزادی بی قید و شرط به آنها و مهار نکردن سرکشی شان تا حد توان جستجو کند علت این خباثت ها را تنها به گردن جامعه می اندازد و این خبیث ها را مغز متفکر و اهل فرهنگ وهنر و شریفففففففففففففففف....می پندارد و < فکر >و< فرهنگ >و< هنر > از وجود اینها عزادار است . من نمی دانم بهزاد فراهانی دیگر با چه رویی می تواند در این مملکت اظهار وجود کند .
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۵
متاسفانه برداشت ما از دین اسلام مبتنی بر تعصبات قبلی ما نسبت به زنان است و ما برداشتی کاریکاتوری از دین داریم
در دین اسلام گناه یک دینار ربا معادل 70 بار زنا با محارم در مسجدالحرام است ولی در بانکهای ایران کریمه تاخیر اقساط بانکی که طبق نظر همه علما و فقها عین ربا است گرفته میشود و این کار با تایید تمام مسئولین نظام است و علنی ولی برای هیچکس مهم نیست
ولی عکس یک دختر عریان ایرانی در یک روزنامه مهم است
این یعنی نگاه کاریکاتوری به دین
یعنی بزرگ جلوه دادن یک موضوع کم اهمیت و چشم پوشی از یک گناه بزرگ
پاسخ
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
مرگ بر انگلیس...
جان فداي رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
اين مسائل براي خانواده شما ها در اون كشور خراب شده عادي هستش
A
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
به کجا آمده ،آمدنش بهر چه بود؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۴
بعد از بهره برداری تبلیغاتی دشمنان ایران واسلام این خانم هم باید بره دنبال کارهای پست تر وگرنه گرسنه خواهد ماند در سرزمین گرگ های ادم خوار
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۴
آقای بهزاد فراهانی کمی کلاهش را باید بلاتر بگذارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۱
آره بابا دارن دنبال یه سرگرمی می گردن که سکه رو از یادمون ببره خاک به سرها ول کنید این اخبار آفتابه ای رو
پاسخ
جان فداي رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
مگه غذاي روز و شبت سكه هستش كه نگراني سكه رو هم افراد پست ضد نظام باعث گرونيش ميشن
بيچاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
هردم ازاين باغ بري مي رسد
تازه تر از تازه تري مي رسد
پاسخ
arm
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۲
چرا این قدر این مسئله برای ایرانیها مهم شده بابا بی خیال
ایرانی یعنی غیرت و هر کی غیرت نداره ایرانی نیست حالا می خواد توی ایران باشه یا خارج مثل این خانم گ . ف
(خانوم همه به غیر از شوهر)
پاسخ
مجید حمید آبادان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳
نمی دانم چی باید بنویسم تا منتشر کنید شاید به مزاج شما نیامده !!!چندبار تاحالا مطلب نوشتم ولی مثل اینکه ارزش ندارید آدم وقتشو بزاره روی مطالبتان !!!
پاسخ
مدیر پایگاه
بازدید کننده گرامی
سلام
در صورتی که ایمیل خود را بگذارید ، مطالبی که منتشر نمی شود را تا جایی که امکان داشته باشد ، علت عدم انتشار آن را به ایمیل شما ارسال می کنیم .
با تشکر
ایرج کی شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
آقا مجید نظرت مهم است یا اسمت؟ چرا خودت رو می کشی تا نظرت رو درج کنن. شاید بی ربط با مطلب باشه.
تینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۵
عقده ای ،بی حیایی هم حدی داره ،واقعا به خودم می بالم که توچه سرزمینی زندگی می کنم.
پاسخ
kia
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۵
مال خودشه دوس داره آتیش بزنه به شمه چه
پاسخ
جان فداي رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
ايناهم دوست دارن نظر بدن به تو چه؟
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۴
جمعش کنید بابا....
چشم ندارید پیشرفت دیگران رو ببینید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
توهم فرداعریان بیابیرون
جان فداي رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
اميدوارم خانوادتون هميشه در حال پيشرفت باشه
غلامي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲
درجواب آقا kia ...پس حدود و محرمات الهي چه مي شود بچه جون اينه كه مي گن فلاني آدم نشد مثل حيون از دنيا رفت كسي كه فكر اون دنياشو بكنه تن به اين كارهاي خفت بار نمي ده....
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
اقای بهزاد فراهانی . مقصر اصلی خود شما هستید . در سنین تربیت از فرهنگ اسلامی دور بوده است.
پاسخ
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
آقا هادی راحت قضاوت نکن : پسر نوح با بدان بنشت و خاندان نبوتش گم شد. ضمنا ما ایرانی ها هر چی میکشیم از استفاده ناصحیح از ماهواره است
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱
باسلام باید عرض کنم خدمت دوستان همه مادر معرض امتحان خداوند هستیم.مشکل اصلی جامعه ما اینک برای هنر پیشه ها خیلی ارزش قایلند مثل اینکه چیکارمیکنن بنطر زحمات یک کارگر یا معلم خیلی بالاتر وجایگاشون خیلی بالاتر از این هنرپیشه هایند.انشالله خدا عاقبت مون ختم بخیر کنه.
پاسخ
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۲
۵
مردم غذا ندارن.این حرفا کدومه.
اسلام دین آزادیهاست.
بر کسانیکه به عقاید دیگران توهین میکنن شرم باد
پاسخ
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
مردم غذا ندارن.این حرفا کدومه.
اسلام دین آزادیهاست.
بر کسانیکه به عقاید دیگران توهین میکنن شرم باد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
بی غیرتی بی شرمی
پاسخ
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
خیلی احمق بود گل شیفته فراهانی
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۰۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۶
اون 3000میلیاردچی شد؟
پاسخ
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
تو سینمای ما خیلی اتفاقا میفته که صداش در نمیاد، ولی جلوی بعضی گندا رو نمیشه گرفت. باید به خودمون برگردیم وگرنه خدا معطل ما نمیمونه....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
همین دو سال پیش آقای دکتر عباسی تمام اینها را پیش بینی کرده بود.!! فایل صوتی را پیدا کنید و گوش کنید
پاسخ
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
فقط می تونم به جمله امام (ره) اکتفا کنم که فرمود:اگر برهنه بودن نشانه تمدن است حیوانات از همه متمدن ترهستند ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
این زن با بقیه امثال خودش چه فرقی دارد که اینطور مورد توجه قرار گرفته؟
پاسخ
بي سرزمين تر از باد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
با سلام؛
من يك انسانم، فرقي ندارد مسلمان يا غير مسلمان. فرقي ندارد در كشورم باشم يا نياشم. فرقي ندارد گرسنه باشم يا نباشم. فرقي ندارد عقده اي باشم يا نباشم. اماانسانم و خيلي فرق دارد وقتي ارزش وجودي كه اولين نعمت بزرگ خداست را نميدانم و به خيال واهي خودم و كساني همچون خودم ابزاري مي شود براي پيشرفت و عقده اي نبودن و يا اعتراض به هرچيزي كه خلاف نظر و عقيده ام است در حالي كه عرياني من تنها ابزاري است براي لذت بعضي ها و ذلت خانواده ام.اگر حرف هنر و پيشرفت است مگر تحسين هر ايراني در فيلم هايي همچون م مثل مادر، درباره الي و ...برانگيخته نشد. پس حرف، حرف هنر و پيشرفت نيست، حرف غفلت است و شايد خودشيفتگي والا گل وقتي عريان و پرپر مي شود كه ديگر جايي براي شيفتگي اش باقي نمي ماند. متاسفم.اما بي حجابي اينچنيني هم همچون حجاب اجباري تنها به درد ارضاي عقده ها و دردها مي خورد و بس. اسلام دريايي است كه هرگز با اينچنين لكه هايي آلوده نمي شود.
پاسخ
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
سلاح مملکت خویش خسروان داند
گلشیفته خانم هم هرزگی رو دوست داره چه کار بهش دارین وقتی سرش به سنگ خورد اونوقت ما میخندیم که بگیم غرب سراب بیش نیست این مملکت به این هرزه ها احتیاج نداره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
هنرمندان دشمن وفاسق
جوانان فاسد
زنان تحت تفكر وتمدن غرب
دختران مانتويي بي دين وضد نظام
پسر وبچه هاي دبستاني تحت تاثير ماهواره
احزاب جاده صاف كن آْمريكا
چند نفر باقي موندن براي حكومت
15% با اين وضعيت 5 سال ديگه چند نفر ميمونند 5%
پس دلتون به چي گرمه كه انقدر با مردم از بالا صحبت ميكنيد
پاسخ
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۳
اقای فراهانی . خوش غیرت. جاداره بمیری
پاسخ
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
شما فقط موقعیت گلی رو قبل از رفتنش و بعد از رفتنش ببینید تو ایران یه سوپر استار بود ولی الان اونجا یه بازیگر معمولیه
پاسخ
یه نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۱
۰
گلشیفته هر کار بخواد می کنه اما متاسفانه بعضی ها برای مقاصد مختلف و ابراز نظرات خاص خودشان کارهای گلشیفته را بهانه می کنند و یه جورایی باعث انتشار عکس و خبر در مورد ایشان می شوند که نادرست است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
برهنکی هنرنیست کسرشان واسه یه ایرونی
پاسخ
مهلاو اسما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
کاش میشد بعضی ها رو از صفحه روزگار حذف کرد حالم ازت بهم میخوره سعید بی غیرت.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
بي شك اون فرزند آقا بهزاد نبوده .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها