کد خبر: ۳۶۱۸۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
دانشجویان منتقل شده به کلانتری فلسطین دقایقی پیش (ساعت 16:30) آزاد شدند و خبرها حکایت از انجام امور ترخیص سه دانشجوی منتقل شده به اوین می باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در پی تجمع صبح امروز دانشجویان در مقابل وزارت نفت تعداد از دانشجویان از جمله حسین نوریخواه، میلاد چهاردولی، باقر کریمی، ایوب توکلی، جواد جلال فر، حامد اسماعیلی، حسین شهبازی زاده، سیدمحمدعلی حسینی، فرشید ایلاتی، جواد سالاری، محراب رئیسی، صادق طاهری، مهدی اسدی، سیدحسین رحیمی، جواد معتمد، سجاد طاهری، مرتضی جوکار، سیدبهزاد موسوی، فلاحت بازداشت و به کلانتری 107 میدان فلسطین منتقل شدند.

همچنین بر اساس این گزارش مسعود حسنلو (مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق)، مهدی روح اللهی (مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر) و مجتبی رئیسی (دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی) نیز به بازداشتگاه اوین منتقل شده بودند.

بر اساس پیگیری خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ از وضعیت دانشجویان بازداشت شده خبرها حاکی است دانشجویان منتقل شده به کلانتری فلسطین دقایقی پیش (حدود ساعت 16:30) آزاد شدند و خبرها حکایت از انجام امور ترخیص سه دانشجوی منتقل شده به اوین می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها