أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۲۱۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) که در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، برخی ردصلاحیت‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
به گزارش پایگاه 598، اکبر هاشمی رفسنجانی امروز در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد ورود امام به کشور و در آغاز دهه فجر در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: در این مراسم خاطرات گذشته به نحوی احیا شد.

وی با اشاره به نقش مردم و امام در پیروزی انقلاب افزود: مردم با همدلی و وحدت به میدان آمدند و وارد خیابان‌ها شدند، از مساجد حرکت کردند و شعارهایی دادند؛ مردم با اعتماد و اکثریت قاطع در میدان‌های مبارزه حاضر شدند و در این شرایط که خداوند پیروزی حق را وعده داده است به مردم کمک کرد و این پیروزی محقق شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: لازم است در اینجا به نکته ظریف قرآنی و تشابه شخصیتی و عملکردی امام راحل با حضرت موسی اشاره‌ای کنم.

هاشمی رفسنجانی گفت: حضرت موسی (ع) در دوره رژیم فرعون متولد شد زمانی که این رژیم فرزندان ذکور بنی‌اسرائیل را می‌کشت و فرزندان مونث را نگه می‌داشت، امام هم در شرایطی آمد که نزدیک به عصر پهلوی بود و پهلوی برنامه داشت، قرآن، محرم‌، امام حسین (ع)  و عزاداری‌ها را حذف و جامعه را سکولار کند،امام خمینی (ره) در چنین شرایطی رشد کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حضرت موسی در آن شرایط آمد و در رود نیل غرق شد و به دست عمه فرعون از آب گرفته شد و خداوند محبت او را در دل فرعون قرار داد، حضرت موسی بزرگ شد و اولین اقدامش ضربه به طاغوت بود و بعد هم محکوم به اعدام شد و از سوی افراد خدا آگاه و مطلع شد که در خطر است. حدود 10 سال در بیرون از مصر در دامان یکی از انبیاء الهی رشد کرد و با دختر حضرت یعقوب ازدواج کرد و به مصر برگشت و دوباره در کانون خطر قرار گرفت.

وی ادامه داد: امام نیز چنین شرایطی را داشت و با طاغوت زمان خود با همکاری ملت انقلاب را پیروز و طاغوت را بیرون کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تا مردم به صورت هماهنگ به خیابان‌ها نیامدند نتوانستیم از شر رژیم پهلوی نجات یابیم، مردم انقلاب را پیروز کردند و شخص امام بالای سر همه مقدمات را فراهم کرد و مردم هم با اعتماد به امام با خیال راحت وارد میدان شدند.

وی افزود: پس از انقلاب دچار مشکلاتی شدیم که نقاط تفرقه ایجاد شد، کسانی که با هم بودند به تفرقه دچار شدند و اگر به این نقطه خوب و دقیق توجه کنیم دیگر نگران سرنوشت آینده نخواهیم بود و اگر تفرقه‌ها عمیق شود نباید منتظر تداوم انقلاب باشیم.

هاشمی رفسنجانی افزود: در 12 سال اخیر دچار این تفرقه شده‌ایم که بد تفرقه‌ای است، راه‌ها بسیار عوض شد و حتی روحانیونی که نقشی در انقلاب نداشتند در این تفرقه دست داشتند، کار به اختلاف کشیده شد؛ دوران سختی داشتیم، منزوی و تحریم شدیم و ثروت ما در شرایطی که نفت در اوج قیمت خود بود از زمین خارج شد و نمی‌دانیم به کجا رفت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوباره مقطعی دیگر پیش آمد و زمینه وحدت ملت ایران ایجاد شد و اکثریت راه خود را یافتند و خداوند راه مبارزه را پیش پای ما گذاشت و دوباره دل‌ها به راه واقعی برگشت.

وی با بیان اینکه داریم به نقطه تعادل در منطقه دست می‌یابیم گفت: پس از جنگ تحمیلی به نقطه تعادل رسیدیم و سال‌ها پایداری داشتیم اما این نقطه تعادل به هم خورد و دوباره به آن نقطه نزدیک شدیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به برجام اشاره کرد و افزود: هیچ کس تصور نمی‌کرد که 6 قدرت جهانی که پشتوانه 90 درصد کل قدرت دنیا را دارند مقابل تیم مذاکره کننده ما که فقط حرف حق می‌زد و حربه دیگری نداشت قرار بگیرند و مذاکره کنند.

وی با بیان اینکه همه دنیا به صلح‌جویی و آرامش‌طلبی ملت ما اعتقاد پیدا کردند گفت: ما می‌توانستیم همان روزهای جنگ تحمیلی بمب اتم بسازیم اما نساختیم حتی می‌توانستیم در جنگ عراق و کویت انتقام بگیریم اما وارد این مباحث نشدیم و به سازندگی پرداختیم و همه به صلح‌جویی ملت ایران پی بردند.

وی به نظریات مختلف در مورد برجام اشاره کرد و گفت: همه فهمیدند که منزوی بودن ایران به ناامنی منطقه می‌انجامد و نتیجه همان است که امروز در سوریه، افغانستان، پاکستان غائله تمام نشده و به تونس و نیجریه هم سرایت کرده است.

هاشمی رفسنجانی به تحریم‌های دهه اخیر کشور اشاره کرد و گفت: امروز توانستیم تحریم‌ها را رفع کنیم و دنیا هم قبول کرد که مذاکرات برای ایران پیروزی بی‌سابقه‌ای داشت.

وی با بیان اینکه ایران ملت هوشیار و با تجربه‌ای دارد مدعی شد عده‌ای می‌گویند برجام نتیجه داد اما برای پاریس. در حالی که اینها چیزی نمی‌دانند؛ ما بدون آنکه هزینه کنیم امکاناتی فراهم کردیم تا ترابری هوایی که تاخیر داشت، فرسوده بود و در بسیاری از مراکز دنیا جایی برای فرود نداشت با یک تصمیم و هزینه سرمایه‌گذاران خارجی نوسازی شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما چهارراه ترانزیتی دنیا در زمین و هوا هستیم، گفت: همه دنیا امروز مایل به تعامل با ایران هستند.

وی افزود: این شرایط مناسب را مردم خلق کردند، مردمی که آگاه شدند و پای صندوق‌های رأی رفتند و دولتی که می‌توانست خطر آوردن جنگ بر سر کشور را اجرا کند، عوض کردند و دولتی مدبر بر سر کار آمد.

هاشمی رفسنجانی به برخی رد صلاحیت‌شدگان خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: عده‌ای صلاحیت شخصیتی که جدش امام است را قبول نمی‌کنند، باید از آنها پرسید پس شماها خودتان صلاحیت خودتان را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما صلاحیت داده است، چه کسی به شما اجازه قضاوت داده است، چه کسی به شما اختیارات، اسلحه، تریبون، تریبون نماز جمعه و صدا و سیما داده است؟ اگر امام نبود، اگر آن نهضت نبود، اگر آن اراده مردمی نبود شماها هم نبودید؛ به بیت امام بد کردید و زمانی که باید در این دوران به بیت امام تبریک می‌گفتید تبریک بدی گفتید خداوند از سر تقصیرتان بگذرد و باید عذرخواهی کنید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وقتی که مردم نمی‌خواهند کسی هم نمی‌تواند باشد و این یک اصل اجتماعی روشن است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: لازم بود صلاحیت‌ها قبل از ثبت‌نام و آن هم در قالب نگرش‌های سیاسی بررسی شود نه اینکه اول بدون در نظر گرفتن صلاحیت واقعی اسم نویسی کنیم و سپس دنبال احراز صلاحیت باشیم.

وی افزود: باید اجازه داد مردم انتخاب کنند افکار عمومی کمتر از ما اشتباه می‌کند و اگر اشتباه کند خودشان جبران می‌کند.

وی افزود: امیدواریم نقطه تعادلی که با تیم مذاکره کننده و دولت و با حمایت رهبری ایجاد شده است پایداری دایم داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷۰
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۱
۳۲
یا علی.دهانت پر از گلاب ناب کاشان...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
شكر زيادي ...
عمار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
جمل سوار کمی درنگ واز تاریخ درس بگیر ، چه بر سر جمل سوار صدر اسلام آمد ؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
امام خمینی(ره):هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذاست مفسد است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
إنشا الله دهان در آخرت شهادت خواهد داد
میم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۶
۱۰
به خدا پناه میبرم از عوض شدن ادمها به خدا پناه میبرم از نترسیدن از خدا تو خودت رو طلبکار انقلاب میدونی تو از مکرگ جاهلیت چیزی میدانی تو امام زمانت رو میشناسی
پاسخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۶
۳
وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ * يُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا يَشْعُرُونَ * فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ * وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ * أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـكِن لاَّ يَشْعُرُونَ * وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُواْ كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاء أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاء وَلَـكِن لاَّ يَعْلَمُونَ * وَإِذَا لَقُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ إِلَى شَيَاطِينِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَكْمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُونَ؛(1) و از مردم كساني هستند كه مي‌گويند: «ما به خدا و روز جزا ايمان داريم»، در حالي كه ايمان ندارند؛ [بلكه] مي‌خواهند خدا و مؤمنان را فريب دهند و در واقع جز خودشان را فريب نمي‌دهند، و نمي‌فهمند. در دل‌هايشان بيماري هست و خدا بر بيماري‌شان افزود و به [سزاي] آنچه به دروغ مي‌گفته‌اند، عذابي دردآور گريبانشان را خواهد گرفت. و هرگاه به آنان گفته شود كه در زمين افساد نكنيد، گويند ما خود اصلاح‌گريم. آگاه باش كه آنان همان فسادكنندگا‌ن‌اند؛ ولي خودشان نمي‌فهمند. و هنگامي كه به آنها گفته شود: همان گونه که مردم ايمان آوردند، شما نيز ايمان بياوريد، گويند: آيا همان گونه که افراد كم‌خرد ايمان آورده‌اند، ايمان بياوريم؟ آگاه باش كه آنها خود كم‌خردند؛ ولي نمي‌دانند. و هنگامي كه با مؤمنان ملاقات كنند، گويند: ايمان آورده‌ايم و چون با دوستان شيطان‌صفت خويش خلوت كنند، گويند: در حقيقت ما با شما هستيم، ما فقط [آنها را] استهزا مي‌كنيم.
پاسخ
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۶
۲
تو امام زمان خود را میشناسی!!!
چه ربطی داشت؟
یعنی امام زمان میاد تایید یا رد صلاحیت میکنه؟
پاسخ
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
روايت مهمي در باره شناخت امام زمان در هردوره اي ازعمر شيعيان وارد شده واگر اين روايت را اقاحامد بروند وپيداكنند واز اهلش تفسير آن را جويا شوند آنوقت اشاره آقاي "ميم"را متوجه ميشوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۵
۶
خیلی داره پا رو از گلیمش دراز تر میکنه!
پاسخ
هاشمی رفسنجانی استوانه نظام است
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹
۳۴
درور بر هاشمی استوانه نظام
پاسخ
آهنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
البته استوانه تو خالی و فرسوده!
عمار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
حتما از نوکر های بی مواجب اربابت هستی .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
حاچ خاطره . سردار اشرافیت و استوانه نظام سرمایه داری!!!!!!!!!!!!!!
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
استوانه ای که فقط برای خودش و اطرافیانش کار کرده نه به انقلاب مستضعفین...
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۹
۲
تو برو بچه هاتو جمع کن کفایت میکنه
پاسخ
بيژن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲
۱۹
دوست منتقد به از دشمن چاپلوس
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
هاشمی از کی تا حالا دوست حساب میشه و حتما هم دوستی خاله خرسه
ناشناس
Sweden
۱۵:۲۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۱
۱
می گوید ما می‌توانستیم همان روزهای جنگ تحمیلی بمب اتم بسازیم!!!

این یعنی اینکه واقعا دچار زوال عقل شده است.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
زوال عقل نه زوال ایمان
م ث
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۷
۲
باز هم تقسیم کار جدید اکبرآقا در تهران فاءزه خانم در واشینگتن.
اگر شورای نگهبان قوی بود از اکبر... به خاطر همین شبهه افکنی ، فتنه گری و بی قانونی سلب صلاحیت می کرد. آیا همین سخنان بر اینکه طرف ضد قانون اساسی و فتنه گر است و برای عضویت در خبرگان صلاحیت ندارد کافی نیست. شما جواب دهید ای عقلای قوم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
شورای نگهبان خود مقصر است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
شورای نگهبان مقصر است که حاج آقا را تایید صلاحیت کرده
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
فعلا مانند لقمه ای است که نه می توان خورد و نه می توان بیرن انداخت
حوزوی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۳
۳
بازهم شورای نگهبان اشتباه کرد!
افکار عمومی و عمده ملت میدانند هاشمی قدرت طلب و خانواده ای با فرزندان فاسد دارد و مردم دلخوشی از او ندارند و این را با آرای خود از سال 1376 با رای به خاتمی در برابر ناطق هاشمی رفسنجانی!
و در سال 1384 با رای به دکتر احمدی نژاد ثابت کردند.
با این اوصاف و مواضع فتنه انگیز این فرد و تقابل با نظامف رهبری و شئون ولی فقیه اما می بینیم که شورای نگهبان برای خبرگان رهبری تاییدش میکند!
حالا که تاییدیه را گرفته ، رجز می خواند!
رجز ما می توانستیم بمب هسته ای درست کنیم!
این حرف یعنی اینکه آمریکا و اسرائیل درست می گویند که ما دروغ گفتیم فعالیت های هسته ایمان از اول صلح آمیز بوده است!
این فرد صلاحیت هیچ مسئولیتی در نظام را ندارد.
ضمن اینکه عدم احراز صلاحیت سید حسن مصطفوی به این ادم چه ربطی داره که حالا شده دایه مهربانتر از مادر!!
گویا نقشه ای داشته و بر اب شده!
از طرفی اگر با منطق هاشمی تاریخ اسلام را ارزیابی کنیم نعوذ بالله امام علی ع باید محاکمه شود که چرا طلحه و زبیر را از مسئولیتهایشان با توجه به سبقه صحابه رسول خدا ص بودنشان، برکنار کرد و نگذاشت فرزندانشان در حکومت اسلامیش جایگاهی داشته باشند!
و از منظر هاشمی! نعوذ بالله باید امام خمینی مورد بازخواست قرار گیرد که چرا نوه خود سید حسین خمینی(پسر شهید شید مصطفی ره) را از مسئولیتهای نظام خلع ید و تحت پیگرد قرار داد!!
حالا آیا یک چنین شخصی با این فهم از دین و مواضع غلط و آن اعضای خانواده مجرم ،لیاقت حضور در خبرگان رهبری که شالوده علماء اعلام و فضلای علم و تقوی در حوزه هستند را دارد؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۳
۰
خدا رحم کنه عاقبت ما رو خدا ختم به خیر کنه
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۰
۰
آبی که از لوچه هاشمی بیرون میزند از فشار سیلی محکم احمدی نژاد بر گونه آلوده اوست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتم وری گود عالی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹
۱
همه خوردند و میخورند و شعار میدهند مردم هم بازیچه این و آن منتظر دریافت چندر غاز یارانه هستند که ماه 30 روز است روزی 2 بار میگویند قطع میکنیم نمیدهیم اله میدهیم بله میدهیم و............خدایا خودت کمک کن
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۴
۰
بی.... به آقا اهانت کرده نه شورای نگهبان
پاسخ
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۱
۰
پس با این روایت م ه هم تایید شده است !!
پاسخ
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۴
۰
اقای رفسنجانی امام برا ریشه کن کردن اقازادها امدن اقای رفسنجانیی ببین اطرافیان شما چه کردن ما اقا زاده غارت گر نمخواهیم هرکه باشد ما گوش به فرمان سیدعلی هستیم نه شما ون نه نوه امام ام انقلاب برای مصتعضفین کردیم نه علیه شورای نگهبان متاسفم براتون
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۰
فتنه اکبر که گفته شده دوستان همین اکبر است. نمیدونم احمدی نژاد چطور هاشمی رو سوزانده تا قیامت بنظر باید بسوزه. راستی فائزه برای چی امریکا رفته. کری دعوتش کرده
پاسخ
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۸
۰
به ملت بگو هواپیمایی ماهان مال خودم ومرعشیه بگوبانک رسالت مال خودم مرعشیه از جیب برجام هواپیما برا اقازادها خریدن نه ان بدبختی که نان شب نداره ولی جلن برا رهبرش میده
پاسخ
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱
۱۹
یعنی تواین مملکت فقط هاشمی خورده؟این احمق هایی که اینجامیگن هاشمی یابچه هاش خوردن ته پیازن یاسرپیاز؟شماچی میدونین ازسیاست؟هاشمی وروحانی نبودن که الان احمدی نزادنوکرتوالت های امریکابود
پاسخ
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
باهوش این روحانی که همون اول گفت آمریکا کدخداست.راستی حسن آقا که همین حالا زیر سم اسب رومی ها رفته نوکر توالت که شاید...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
حالا حتما"تو نوکر توالت های آمریکا هستی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
از کوزه همان برون‏ تراود که در اوست
سیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۰
سلام جناب آقای هاشمی جواب حضرتعالی را خود امام بارها درمقابل کسانی که درمقابل شورای نگهبان ایستاده اند راداده اند وشما وهرکس دیگری حق ندارید جلوی قانون اساسی بایستید ! اگر امام راقبول داربد! بدانید که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکت شما آسیبی نرسد. نکنه شما احساس ولی فقیه بودن بهتون دست داده! بحمداله امام امروز امت هستند ومسیر رامشخص میکنند ولی فقیه امت شمانیستید لطفا اگر میخواهید دلسوزی بفرمایید جلوی خانواده محترمتان رابگیرید ودست ازسر این مملکت بردارید.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
یعنی فکر کردی حاج آقا نظرت رو میخونه و متحول میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹
۰
غلط نكن بي ادب احترام شخصصيتهاي بزرگي چون احمدي نزاد را درست ببر احمدي باا ككاروتلاش بي وقفه ومديريت انقلابي توانست به شعارهاي انقلاب تحقق ببخشداري چون او به خواسته هاوشعارهاي انققلاب عينيت بخشيد ايينگونهمورد تهمت وفحاشي بي منطقهاقرار گفته اونجا شايسته خودت هست اين كامنت را بگذاريد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۰
۰
خدا آخر مارا ختم به خیر کند .خدایا ظهور امام زمان را برسان تا آبروی ما از دست نرود .خایا به حق خانم زهرا مرگ مر را برسان تا روزی را نبینم که امام خمنه ای عزیز ناذاحت باشد از دست این فتنه گران .اما اگر درست می گویید به خانواده سراسر بی ادب و پرونده دار برس نه این که در آخر عمر مردم را به خاطر ........به جان هم می اندازید...
پاسخ
طالب بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۶
۰
با سلام به همه دوستان سوالی برام پیش اومد آیا اگه کسی نسبت به شورای نگهبان اینگونه که هاشمی موضع میگیره موضع بگیره شورای نگهبان تأییدش می کنه ؟ اگه جواب منفیه پس آیا شورای نگهبان مصلحت سنجی کرده؟ اگه جواب مثبت باشه یا منفی بازم سوال پیش میاد پس چی شده بگید ما هم کمی بصیرت پیدا کنیم. ممنون از سایت خوبتون.
پاسخ
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
طالب بصيرت عزيز شوراي محترم نگهبان به چنددليل هاشمي را تا"ييدكرده1-اينكه ايشان درمحاصره ودر چنگ خبرگان (جلسات و...)باشند.2-نظريه هاي مغرضانه وپوچ ايشان كه در جلسات خبرگان مطرح ميكند را همانجا به دهنش بكوبند.3-اينكه ايشان را فقط با تاييد ميتوان مهار كردوزمانه نشان داده كه ايشان اگر جلويش را باز بگذارند چه ها كه نمي كنه.4-ياوران ودوستان دروغين ايشان (همان هايي كه ايشان را با بازشماري مجدد آرامجلس به نفر 30يا31 ارتقا دادند)رابراي مدتي سرگرم كنند ووو.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۶
۰
استوانه نظام بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
رفسنجانی استوانه نبوده نیست و نخواهد بود
امید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱
۱۱
اقای هاشمی خیلی دیربیدارشدی ولی باز گلی به جمالت
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
حاج آقا خیلی وقته به خواب رفته ولی در حقیقت خودش رو به خواب زده و نمیشود بیدارش کرد
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹
۳
هاشمی در راس فتنه است و میخواهد مملکت را به اشوب بکشد و متاسفانه باز هم شورای نگهبان با بخشش هاشمی را رد صلاحیت نکرد و ایا چه کسی به شورای نگهبان این حق را داده که راس فتنه را تائید کند . هاشمی حرفهایی میزند که هیچ ارزشی ندارد و وجودش غیر قابل تحمل شده و حرفهایی را میزند که گویی دستورش از موساد و سیا امده . چرا جلوی این شخص را نمیگیرند مگر هاشمی چه کاره است که خود و فرزندانش هر روز دسیسه میکنند و ابروی کشور را میبرند .
پاسخ
teymourkhany
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۷
۰
حاج اقا چقدر هم دلشان برای انقلاب و مردم و بیت رهبری که به اون نیاز دارن .می طپه!!!با این حرفشون که بچه مرده بغل ملت و دولت دادن.و شد گزکی دیگه به دست دشمنای این مرز و بوم.که ما میتونستیم بمب اتم بسازیم.حالا اونها مدعی میشن که رئیس تشخیص مصلحت نظامتون گفته که میتونستیم ..پس ایرانیها دروغگو هستن .و الی ماشاالله باقی ادعاهای دیگر امریکا و اروپا..نه شمارو به خدا شماها بگید.این استوانه انقلابه؟یا خرج و چاشنی c4برعلیه انقلاب و ملت و مملکت.؟؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۹
۱
بهترین راه برای خلاصی از شر این دودمان، روز هفتم اسفند است. مردم با رأی خود این فرد را از صحنه نظام اسلامی مان خارج خواهند کرد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۱
۷
میگن فهموندن یه چیز به کسی که پول میگیره نفهمه ممکن نیست.داستان همین دلواپسای جوجه حزب ا... که اومدن اینجا به هاشمی میتازن.آخه بی خرد کی به شورای نگهبان رای داده که واسه رای مردم تصمیم میگیره.ریسش خودشو واسه خبرگان تایید صلاحیت میکنه.. قبل شما زمان شاه هم دسمل به دستا یی بودن که حرام خوری کردند.نوبت شما هم میرسه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
همین شورای نگهبان هاشمی را برای ریاست جمهوری و مجلس خبرگان تایید صلاحیت کرده بوذ و البته امسال باید رد صلاحیت می کرد .
montazer
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
ابتدا توهین های شما نشانه بی ایمان و بی منطق بودن شماست دوم مردم به قانون اساسی رأی داده اند که شورای نگهبان نیز جزو قانون اساسی است تا افراد بی صلاحیت وارد عرصه انتخابات نشوند و این نقش را در کشورهای دیگر دادگاه قانون اساسی و یا پارلمان و یا وزارت کشور به عهده دارد ، و اعضای شورای نگهبان یک شورای تخصصی است پس بطور مستقیم نمی تواند منتخب مردم باشد همچنان که قاضی و دادستان رو مردم انتخاب نمی کنند ولی اعضای این شورای توسط رهبر انقلاب انتخاب میشوند که خود بواسطه مجلس خبرگان توسط مردم انتخاب شده و فقهای شورای نگهبان عضو مجلس خبرگان هستند که خود منتخب مردم اند سوم مجلس خبرگان در نوع تأیید صلاحیت و نظارت بر خود آزاد است و خود مجلس خبرگان شورای نگهبان را به عنوان ناظر قرار داده و اگر اعضا بخواهند میتوانند عوض کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۳
۱۲
با رای بالای مردم به هاشمی همه شماها باید کاسه و کوزه را جمع کنید . هاشمی فدایی داری
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
هاشمی بازنده اصلی انتخابات اسفند ماه خواهد بود انشاءالله .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
آدم باید چقدر بی‏ ارزش باشه که فدای حاج آقا بشه به همین خیال باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۷
۰
مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر آل سعود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
یکمی ارام باش چه خبره سکته میکونی
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۲
۰
امان از این پیرمرد پرحاشیه
پاسخ
جوادعرب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۵
۰
خدا یا توراقسم به هرکه دوسش داری ان صاحب عدل را برسان. خدایا من رهبرم رادوست دارم نبینم که روز طلحه وذیبری در این کشور رشد کنند وخدایا همه دلسوزان نظام را سلامت بدار هم دلسوزان زحمت کشان خون دلخوردها شکنجه دیدهایی که سر سوزن نبردن گمنام هستن جانبازن هستن کسی هم بیادشان نیست
پاسخ
ناشناس
United States
۱۳:۰۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
۱
۵
سلام به همه دوستانم .شماها همان های هستین که احمدی نژاد اوردن.اون نظر شما واون دیگاه تون و اون سیاستتون بود اقای احمدی نژاد .که کشور داشت به سوقت و ورشکستگی کامل هم از لحاظ جایگاه رسیده بودیم هم از نظر قدرت.احمدی نژادو شما ها وامسال شما که با تائید شورای نگهبان بود به و به شومی انتخاب شد .به نیت تخریب خاتمی به نیت تخریب رفسنجانی و ...کسانی دگر.که حاظر بودید کشور سقوط کند ولی کسی دیگر انتخاب نشود.اعلا هم همینطور شده حاظرید کشور سقوط کند ولی غیراز خودشان کسی بالا نیاید.و دارید میبینید که مردم چه حمایتی از افکار وسیاست روحانی خاتمی رفسنجانی میکننند.و چقدر طرفدار دارند.ولی با قدرت رسانه وروزنامه ها وجایگاه سیاسی که امسال شما دارند .انها فتنه گر نامید شدند.ولی ماه پشت ابر نمیماند
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
خاتمی به زباله دان تاریخ پرتاب شده و در آنجا منتظر دوستانش است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
فتنه 88 فتنه اکبر بود .
حوزوی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
۵
۰
حرکت خوبی طلاب و روحانیون علیه هتاکی ها،فتنه انگیزی ها و تنش زایی های هاشمی علیه نظام و رهبری ، انجام دادند و آن شکایت علیه این شخص! در دادگاه ویژه روحانیت است.
امیدواریم این دادگاه با حرکت انقلابی خود در محکومیت هاشمی راه فتنه افروزی او و نسل بعدش را ببندد.مطمئن باشید محکومیت او و رد صلاحیتش قبل از انتخابات 7 اسفند بزرگترین ضربه را بر پیکره داخلی و خارجی فتنه گران خواهد زد و صد البته سناریوی برنامه ریزی شده برای خرداد ماه 1396، زودتر رقم خواهد خورد که صد البته در نطفه این فتنه خاموش می شود و لایه های پنهان فتنه سال 1388 که مترصد فرصت جدید بودند،همچون "جمل نشینان" عهد امام علی ع ،با ظهور زود هنگامشان غافلگیر و محکوم به شکست و فنا میشوند و آنموقع موضع آمریکا - اسرائیل و انگلیس و ایادی منطقه ایشان در خصوص این فرد و سرمایه گذاری بر روی او عیان خواهد شد.
پیشنهاد آنست نظر سنجی شبکه مجازی در سطح ایران در خصوص هاشمی و خانواده اش و فساد آنها و قدرت طلبیشان برگزار و مطالبه ملت در برخورد باهاشمی مورد سوال و نظر سنجی افکار عمومی قرار گرفته و به شدت در رسانه های داخلی و خارجی منعکس تا حمایتگران خارجی اش در نزد افکار مردمشان به چالش کشیده شوند و از طرفی امثال شورای نگهبان و دادگاه ویژه روحانیت بدانند و بفهمند هاشمی و برخورد با خواست عمومی ملت و از طرفی او " عددی" برای تهدید نظام و انقلاب نیست که اگر چنین فکر میکنند ،سخت در اشتباهند و این تفکر خیانت به اقتدار نظام و آرمانهای امام و شهدا است که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اما هاشمی هر غلطی می تواند بکند!
پاسخ
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
جالب بود ممنون.
ناشناس
-
۰۸:۰۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۴
۰
شورای نگهبان باید اینو رد میکرد به خاطر کهولت سن . حرفهایی میزند که خودشم نمیفهمد
پاسخ
تندرو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۴
۰
میزان حال فعلی افراد است
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
اللهم عجل لولیک الفرج -خدا وندعاقبت همه را ختم به خیر فرماید
پاسخ
احمد رضا نخعی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
از خواندن مطالب شما عزیزان فقط دشمنان انقلاب خوشحالند نقشه انها تفرقه بین مردم و مسولین است تملق وبی ادبی را کنار بگذارید بخدا همه نقشه دشمن است خیال خام است که اقای هاشمی را اینگونه خطاب کنیم اگر پیرو واقعی رهبرید جذب حداکثری اقا نقشه دشمنان را خنثی میکند به امید خدا برادر کوچک وفرزند شهید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها