يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۲۳۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
از صبح امروز چهارشنبه بارش برف در مناطق شمالی تهران آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبر: با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، مناطق نیمه شمالی و غربی کشور سفیدپوش شد.

این سامانه از بعدازظهر سه شنبه موجب بارش باران و برف و وزش باد در نقاطی از کشور شده و در تهران نیز، از صبح امروز بارش برف در مناطق شمالی آغاز شد.

تهران بازهم سفید شد+عکس

بارش برف که ابتدا در نوار شمالی آذربایجان شرقی و اردبیل آغاز شده بود، امروز به مرور در سواحل شمالی کشور گسترش می یابد و ارتفاعات البرز را نیز سفیدپوش می کند.

وضعیت فعلی، موجب کاهش نسبی دما و گاهی وزش باد شدید در برخی مناطق خواهد شد.

بارش برف و سرما باعث تعطیلی مدارس برخی شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شده است.

در استان های گیلان، گلستان، شمال زنجان، مازندران و خراسان شمالی نیز اختلال در تردد جاده های کوهستانی و گردنه ها گزارش شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا در شمال هرمزگان و جنوب کرمان باران و در مناطق کوهستانی کرمان برف خواهد بارید. همچنین وزش باد شدید در هرمزگان، شرق کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان باعث کاهش دید افقی و گردوخاک خواهد شد.

همچنین سواحل جنوبی کشور توفانی خواهد بود و توصیه می شود قایق های صیادی و کوچک از تردد در دریا طی روزهای یاد شده اجتناب نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها