کد خبر: ۳۶۲۳۹۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
پس از چهار سال محاصره تسلیحاتی و غذایی و دارویی:
پس از چهار سال محاصره دو شهر شیعه نشین الفوعه وکفریا، با رسیدن نیروهای مقاومت به مواضع از پیش تعیین شده که با طرح عملیات مستشاران ایرانی متخصص در اصل غافلگیری صورت گرفت؛ اکنون هیچ روستای معارضی در مسیر اتصال نیروهای مقاومت به "نبل" و "الزهرا" وجود ندارد.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، از زمان شروع بحران سوریه و آغاز جنگ، مرزهای شمالی همجوار با کشور ترکیه، به عنوان منطقه ای استراتژیک و مسیر ارتباطی گروه های تروریستی با حامیان خارجی آن ها مورد توجه تمام آنها بوده است، از این رو تسلط کامل بر این منطقه برای سیطره و تصرف مراکز استان های مرزی به خصوص شهر ادلب، یک از اهداف مهم تروریستها بوده است.

اما وجود دو شهر شیعه نشین الفوعه وکفریا، با بیش از چهل هزار نفر جمعیت و هزاران رزمنده جان بر کف، مانع از تردد آسان تروریستها و سقوط بسیاری از مناطق شده بود.


به همین خاطر همه گروه های تکفیری از اهالی این دو شهر کینه ای دیرینه در دل داشته و چهار سال متوالی ضمن محاصره این دو شهر، اهالی دو شهر «الفوعه» و«کفریا»  را به قتل و هتک حرمت تهدید نموده اند و در این مدت هیچگونه کمک تسلیحاتی و غذایی و دارویی به ساکنین مظلوم این دو شهر امکان پذیر نبوده است.

بر اساس اخبار منشر شده رزمندگان اسلام و مقاومت در روز گذشته در یک عملیات وسیع در منطقه عمومی حلب به یک کیلومتری مناطق "نبل" و "الزهرا" رسیدند.

با رسیدن نیروهای مقاومت به مواضع از پیش تعیین شده که با طرح عملیات مستشاران ایرانی متخصص در اصل غافلگیری صورت گرفت؛ اکنون هیچ روستای معارضی در مسیر اتصال نیروهای مقاومت به "نبل" و "الزهرا" وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها