يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۲۴۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
پرویز پرستویی فیلم سینمایی «بادیگارد» را در سینما استقلال برای اولین بار با مردم به تماشا نشست.

به گزارش پایگاه 598، فیلم سینمایی «بادیگارد» در سینما استقلال با اقبال مخاطبین مواجه شد و این فیلم بعد از سانس نمایش خود 22:30 به دلیل ازدحام مردم به سانس فوق العاده رسید. 

پرویزپرستویی بازیگر با سابقه سینمای ایران که در آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا درنقش «حیدر» ظاهرشد به دیدن فیلم «بادیگارد» به همراه مردم در سینما استقلال نشست . اودر مواجهه با سوالات مردم پیش از نمایش فیلم درباره فیلم گفت: نمی دانم چگونه شده است من اولین بار است که فیلم را می بینم.

در پایان فیلم نیز مردم پشت به پرده سینماو  روبه پرویز پرستویی به ابراز احساسات پرداختند و با تشویق های مکرر اجازه خروج از سالن سینما به او نمی دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها